AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Med inspirasjon fra tråden om menn og data, så lurer jeg på om du har endret deg som person etter du ble foreldre? Samboeren min er en av de som nå sitter en del på data og vi venter barn. Dere som har kuttet ned på spillingen etter dere fikk barn, har dere også blitt mer aktive ute i friluft? Postet av anonym: cf319be142acfdd7e2d79df3a1725074 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 vel vansklig å svare på igrunn, spørs om typen din vil ha barn da?? Jeg ønsket meg barn da vi fikk, har altid vært på trilletur, no i senere tid, lære hun å sykle, spille fotball med henne, fisketur, tur på svømmehallen osv osv. Spilte en del pc før jeg fikk unge. Så har vel forandret meg på det at jeg bruker mye tid på barna mine forskjellen at jeg bruker den tiden på meg selv slik som ble gjort før. Er du langt på vei da? bor dere ilag? Vis du nærmer deg termin, er han interisert i å gjøre istand rede?? fikse barnerom? kjøpe vogn og baby saker osvosv 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Så har vel forandret meg på det at jeg bruker mye tid på barna mine forskjellen at jeg bruker den tiden på meg selv slik som ble gjort før. Hva mener du med dette? Kan du omformulere eller forklare? 1 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Så har vel forandret meg på det at jeg bruker mye tid på barna mine forskjellen at jeg bruker den tiden på meg selv slik som ble gjort før. Hva mener du med dette? Kan du omformulere eller forklare? Før brukte jeg 3-4 timer etter arbeid/middag på pc-spilling, nå blir dem timane bruk på barna fram til barna legger seg i 1930-2000 tida. Der er vel den største forandringen etter man får barn, de timane som ble brukt på meg selv før, blir nå brukt på barna. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Etter at jeg fikk barn begynte jeg å trene, spise sunnere og slikt. Jeg begynte i tillegg å holde et normalt søvnmønster. Slik at etter at jeg fikk barn fikk jeg bedre karakterer på universitetet, gikk ned ca 30kg og jeg har jogget flere halv-maraton. Jeg spilte aldri mye, men jeg surfet og blogget mye før, nå er det en del mindre... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg sitter vel en del på dataen etter jobb. Men om det hadde kommet en unge inn i bildet så ville jeg ha prioritert ungen framfor å sitte med dataen. Vil tro de fleste forandrer seg når det kommer en liten krabat inni bildet. Hadde vel blitt mer 'aktiv' også, gått tur med ungen og slite ting og tang. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Og tro at en som nå sitter og chiller på PCen skal bli super-pappa ala friluft er nok litt mye gambling. Ikke forvent det iallfall. Han kommer nok til å sitte mindre på PCen, men et friluftsmenneske behøver han ikke å bli. Endret 22. april 2011 av Wisd0m Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Nei, det trenger man ikke bli, men man kan bli flinkere. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det og få barn er jo en stor forandring i livet og kan tenke meg at prioritetene dine blir litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå