mgsninja Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er det noen som vet om eit bra kabinett som er stort og romslig, med gode kjøle egenskaper? Kabinette som eg har nå er lite og langt ifra noe kjøleskap. Vet dere om noen gode alternativer? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har 2 stk av denne typen AOpen H600B. Utmerket skap Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Vis du skal ha ett med god plass så velg typer full tower. Finnes mange full tower. De største produsentene av fulltower er nok Aopen og Chieftec. Vis du ikke vil ha ett fullt så stort, men med god kjøling så kan jeg anbefale Aero sine. Disse at 6 vifter plasser, hvis jeg husker rett..... Men disse er jo midi tower da..... - Stian Fylkesnes Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 har dårlig erfaring med aopen skiftet et hq48 med et chieftec å gud hvordan det hjalp Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Javel!!! Da har du jo et bra skap. :wink: Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Tar å går for eit Chieftec WX-01BD kabinett. burde få godt med luft gjennom den. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er det noen som vet om eit bra kabinett som er stort og romslig, med gode kjøle egenskaper? Jeg kjøpte et termaltake Xaser III kabinett for en drøy måned siden. Kjempegod plass, og masse vifter som følger med 2 i front, 2 i sidedøren, 2 bak og 1 i topp. I tillegg er det en viftekontroller framme slik at en kan regulere hastigheten (og støynivå). Med viftene på max så hører jeg at kabinettet er der, men det er langt i fra plagsomt. Den gamle maskinen (chieftec med noen stillegående pabst vifter bråker vesentlig mer) Får de med og uten vindu i sidedøren og i "vanlig" type i svart eller blått eller du får det i aluminium. Litt dyrt, men ikke så gale når en får med 7 vifter og viftekontroller... sammenlignet med å kjøpe et chieftec og vifter osv for seg så blir det nesten billig... :-) Microplex bl.andre selger de... Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Såg heftig ut den der. Men eg har allerde kjøpt Chieftec WX-01BD kabinettet. Men eg skal kanskje bygge en "hjelpe" PC om noen månder så da tar eg kanskje å kjøper et sånt kabinett. Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Bare synd at man ikkje får med PSU med termaltake kabinettene. blir noen kroner ekstra vist du ikkje skulle ha en som er tilgjennlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå