empetre Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da var det snart dags for russetid. I forbindelse med det trenger jeg en russebillogo, og lurte på om noen var interessert i å lage en for oss? Navnet på bilen er Area 69. Trenger ikke være noe fancy. Skal være gjort i Illustrator (dette programmet har ikke jeg, derfor jeg ikke får gjort dette selv). Skrifta skal være hvit. Tenkte kanskje no piggtråd over føttene på skrifta? Om noen kunne gjort dette for oss, ville vi vært VELDIG takknemlige! - Kristoffer Lenke til kommentar
ET! Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 http://inkscape.org/ Sånn, så kan du gjøre det selv. Gratis vectorgrafikkprogram. Lenke til kommentar
Janthorb Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Heisann, hva er budsjettet deres? Jeg kan hive sammen noe, men det kommer såklart ann på budsjettet. Sjekk portfolio www.janthorb.com Lenke til kommentar
empetre Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Russebillogo fikset. Tråd løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå