simenkm Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Bandet mitt har laget en musikkvideo. Hadde vært fett om dere hadde sjekket den ut og sagt hva dere synes. Vi drar forresten for å spille inn vår første EP i mai. Lenke til kommentar
avo Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tja hva vil du høre? For meg fungerte det ikke veldig bra. Lyden er så crappy at jeg ikke skjønner stort annet enn "Black Clouds", storryen får jeg ikke taket på, foto og redigering er i beste fall kreativ. Bandbildene og handling klipper ikke sammen. Fotografen (eller regi?) vet ikke hva en akse er, og jeg blir veldig usikker på om det er bevisste forsøk på fokusskift effekter, eller en hissig autofokus som ødelegger ting. Lenke til kommentar
simenkm Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Stem gjerne på videoen vår her, slik at vi kan få mulighet til å få spille på Steinkjerfestivalen. http://www.t-a.no/kultur/onstage/article160368.ece Endret 3. mai 2011 av simenkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå