Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hallois, godtfolk! Våknet opp i dag med vondt i halsen, og når jeg ser i speilet så kan jeg se at det er noe lignende som et "munnsår" bak drøvelen på den ene siden i halsen. Det gjør selvsagt svært vondt å svelge og jeg lurer på om noen har noen "kjerringråd" for å bli kvitt dette så fort som mulig? Får besøk av dama i morgen som har vært utenbys i en periode også så som dere skjønner er jeg ikke keen på å smitte henne Noen? Har gurglet meg med vademecum i hele dag uten at det føles så veldig mye bedre. Bør jeg kjøpe noe tabletter/piller/whatever? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 De sier jo at både hvitløk, c-vitaminer og ginseng i store mengder skal fungere... Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Om det er et sånn hvitt, ømt sår du har fått tar det nok minst ei uke før det er borte. Om det er vanlig halsvondt tar det sikkert 3-4 dager. Du kan jo stikke innom et apotek å be om et tips eller medisiner. Men av kjerringråd som jeg har brukt finnes bla: *Teskje salt i et glass vann - gurgle dette. *Vademekum munnvann. *En teskje sitronjuice *Appelsinjuice og massevis av andre c-vitaminer. Sånn generelt synes jeg at jo sterkere botemiddel, jo bedre virkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå