Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom nede ijenn


Anbefalte innlegg

Vet at tråden er litt gammel men jeg tengte at jeg kunne skrive i den siden det handler om det samme. Har nå i en månded hatt jevnelig nedetid særlig om nettene, jeg ringte til bluecom å han jeg prata med beskylte først p2p programer at de kvelte linjen å at jeg derfor ikke får nett, dette kunne jeg ha gått med på hadde det ikke hvert for at linja detter ned uavhengig om jeg bruker p2p. Men han sa også noe om at det var noe merkelig med sentralen at de ikke fikk det de betalte telenor for. Etter dette har linja bare hvert nede en gang så nå håper jeg det har gitt seg får nå har jeg bestilt opgradering av linja (noe som skulle ta to uker? hva kan være så vanskelig egentelig?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nå de laster ned mest selv fra p2p i Bluecom heh, de kommer alltid med domme unnskyldninger...Tenk at de skylder på kundene og demmes bruk av internett da, sykt. Gjør som meg, bytt ISP til Kvalito, ren kvalitet og de har overspeedet linjene. 6/6 På support også forresten.

 

(Jeg fikk et snodig Zyxel - Telenor godkjent modem som droppa meg av linjen i begynnelsen, men fikk nytt av annet merke)

Lenke til kommentar
Men han sa også noe om at det var noe merkelig med sentralen at de ikke fikk det de betalte telenor for. Etter dette har linja bare hvert nede en gang så nå håper jeg det har gitt seg får nå har jeg bestilt opgradering av linja (noe som skulle ta to uker? hva kan være så vanskelig egentelig?)

 

Byråkratiet til telenor, du tror vel ikke at det er så kjappt i en tidligere statsmonopolist?

Lenke til kommentar
Tror nå de laster ned mest selv fra p2p i Bluecom heh, de kommer alltid med domme unnskyldninger...Tenk at de skylder på kundene og demmes bruk av internett da, sykt. Gjør som meg, bytt ISP til Kvalito, ren kvalitet og de har overspeedet linjene. 6/6 På support også forresten.

 

(Jeg fikk et snodig Zyxel - Telenor godkjent modem som droppa meg av linjen i begynnelsen, men fikk nytt av annet merke)

 

Det er da et helt vanlig modem den Zyxel-saken, har sett hauger og lass av de og de er da stabile de, du fikk tydeligvis et defekt ett.

Så får vi se hvordan det går med kvalito når kundemassen øker, jeg synes supporten til Bluecom er helt OK, mye bedre enn mange andre jeg nesten daglig er i kontakt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...