Gå til innhold

Kamptråd PL: Newcastle United - Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dommaren ser situasjonen klart, men tør sjølvsagt ikkje blåse straffe mot United... Jaja, 1 poeng er heilt greit i ein sånn kamp.

Slutt å tull. Skulle dere hatt straffe så skulle vi hatt det også

Ikke uttal deg om en sak du ikke kjenner. Blir for dumt.

Det er ikke kontakt!!

Kjenner jeg ikke saken jeg :)

Eneste forskjellen er at Hernandez overspiller. Begge kan gis straffe på i følge reglene men er 50/50 situasjoner og det viktigste da er at dommeren er konsekvent.

Den eneste som fortjente gult kort for filming er Nani.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt at flere ga meg kritikk da jeg sa at Chicha var håpløs, samtidig som han slaktes nå. Han har så store mangler når det kommer til teknikk og fotballforståelse. Hvordan en spiller med så stor fart er sjanseløs 1vs1 forstår jeg virkelig ikke. Kaster også bort en haug med overganger ved å spille feil mann. For all del, han fortjener ikke kritikk, han er ung, han har gjort det ekstremt bra hittil og kan selvfølgelig (skal) utvikle slike ferdigheter, men jeg mener at Berbatov bør få spille. At han spilte som en sekk med dritt mot City gir jeg langt faen i, det må SAF ta på sin kappe som benker Premier Leagues toppscorer.

Så shut it right back at you, Game.

Når det gjelder kampen så var det bortekamp, uavgjort kommer vel ikke som noen bombe. Ligagullet står, som jeg sa, mellom United og Chelsea nå. Jeg tror ligaen avgjøres i siste serierunde og at en seier mot Blackpool er det som blir avgjørende for vår del - noe som gjør at vi vinner Premier League. Unødvendig å gjøre det spennende ja, men jeg tror vi tar det. Hvorfor Nani, en spiller som uansett hvor dårlig han har spilt kan finne fram det lille ekstra blir byttet ut med Michael Owen, en spiller som absolutt ikke har noe på en fotballbane å gjøre er fullstendig uforståelig, SAF. Var telefonlinja til Phelan brutt?

Så noen tidligere i tråden som klaget på førstetouchen til Hernandez og det blir bare feil. Godt mulig at han hadde noen dårlige førstetouch i gårsdagens kamp, men så langt i United-trøya har han hatt mange gode førstetouch (som i ettertid har ført til mål). Gode avslutninger, få touch på ballen og at han er på rett sted til rett tid er vel hovedgrunnene til at han blir sammenlignet med Solskjær.

Førstetouchet hans på scoringen borte mot Valencia er i hvert fall ikke noe å klage på, ei heller Wolves hjemme og Blackpool borte)

Hernandez spilte ikke bra i går, men fyren er så mye mer bevegelig enn Berbatov og det er mye av grunnen til at flesteparten(?) av dagens United-supportere ønsker å se mexicaneren istedenfor bulgareren. Etter gårsdagens kamp tror jeg de fleste savnet Berbatov, så håper bulgareren får sjansen fra start mot Everton på lørdag.

Chicharito er kanskje ikke den beste én mot én, men at han ikke har god fotballforståelse er jeg ikke enig i. Mange av målene han har skåret denne sesongen tyder på det motsatte. Geniale løp i nesten hver eneste kamp.

Ellers er jeg enig i at det var helt feil å ta ut Nani i slutten av gårsdagens kamp. Owen kunne godt få spilletid, men å ta ut den farligste spilleren vår (offensivt) blir for dumt.

Lenke til kommentar

Dommaren ser situasjonen klart, men tør sjølvsagt ikkje blåse straffe mot United... Jaja, 1 poeng er heilt greit i ein sånn kamp.

Slutt å tull. Skulle dere hatt straffe så skulle vi hatt det også

Ikke uttal deg om en sak du ikke kjenner. Blir for dumt.

Det er ikke kontakt!!

Kjenner jeg ikke saken jeg :)

Eneste forskjellen er at Hernandez overspiller. Begge kan gis straffe på i følge reglene men er 50/50 situasjoner og det viktigste da er at dommeren er konsekvent.

Den eneste som fortjente gult kort for filming er Nani.

Hernandez overspilte til de grader, dessverre. Jeg er spent på hvordan Giggs hadde falt i samme situasjon og hva dommeren hadde gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...