Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dommaren ser situasjonen klart, men tør sjølvsagt ikkje blåse straffe mot United... Jaja, 1 poeng er heilt greit i ein sånn kamp. Slutt å tull. Skulle dere hatt straffe så skulle vi hatt det også Ikke uttal deg om en sak du ikke kjenner. Blir for dumt. Det er ikke kontakt!! Kjenner jeg ikke saken jeg Eneste forskjellen er at Hernandez overspiller. Begge kan gis straffe på i følge reglene men er 50/50 situasjoner og det viktigste da er at dommeren er konsekvent. Den eneste som fortjente gult kort for filming er Nani. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Morsomt at flere ga meg kritikk da jeg sa at Chicha var håpløs, samtidig som han slaktes nå. Han har så store mangler når det kommer til teknikk og fotballforståelse. Hvordan en spiller med så stor fart er sjanseløs 1vs1 forstår jeg virkelig ikke. Kaster også bort en haug med overganger ved å spille feil mann. For all del, han fortjener ikke kritikk, han er ung, han har gjort det ekstremt bra hittil og kan selvfølgelig (skal) utvikle slike ferdigheter, men jeg mener at Berbatov bør få spille. At han spilte som en sekk med dritt mot City gir jeg langt faen i, det må SAF ta på sin kappe som benker Premier Leagues toppscorer. Så shut it right back at you, Game. Når det gjelder kampen så var det bortekamp, uavgjort kommer vel ikke som noen bombe. Ligagullet står, som jeg sa, mellom United og Chelsea nå. Jeg tror ligaen avgjøres i siste serierunde og at en seier mot Blackpool er det som blir avgjørende for vår del - noe som gjør at vi vinner Premier League. Unødvendig å gjøre det spennende ja, men jeg tror vi tar det. Hvorfor Nani, en spiller som uansett hvor dårlig han har spilt kan finne fram det lille ekstra blir byttet ut med Michael Owen, en spiller som absolutt ikke har noe på en fotballbane å gjøre er fullstendig uforståelig, SAF. Var telefonlinja til Phelan brutt? Så noen tidligere i tråden som klaget på førstetouchen til Hernandez og det blir bare feil. Godt mulig at han hadde noen dårlige førstetouch i gårsdagens kamp, men så langt i United-trøya har han hatt mange gode førstetouch (som i ettertid har ført til mål). Gode avslutninger, få touch på ballen og at han er på rett sted til rett tid er vel hovedgrunnene til at han blir sammenlignet med Solskjær. Førstetouchet hans på scoringen borte mot Valencia er i hvert fall ikke noe å klage på, ei heller Wolves hjemme og Blackpool borte) Hernandez spilte ikke bra i går, men fyren er så mye mer bevegelig enn Berbatov og det er mye av grunnen til at flesteparten(?) av dagens United-supportere ønsker å se mexicaneren istedenfor bulgareren. Etter gårsdagens kamp tror jeg de fleste savnet Berbatov, så håper bulgareren får sjansen fra start mot Everton på lørdag. Chicharito er kanskje ikke den beste én mot én, men at han ikke har god fotballforståelse er jeg ikke enig i. Mange av målene han har skåret denne sesongen tyder på det motsatte. Geniale løp i nesten hver eneste kamp. Ellers er jeg enig i at det var helt feil å ta ut Nani i slutten av gårsdagens kamp. Owen kunne godt få spilletid, men å ta ut den farligste spilleren vår (offensivt) blir for dumt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Dommaren ser situasjonen klart, men tør sjølvsagt ikkje blåse straffe mot United... Jaja, 1 poeng er heilt greit i ein sånn kamp. Slutt å tull. Skulle dere hatt straffe så skulle vi hatt det også Ikke uttal deg om en sak du ikke kjenner. Blir for dumt. Det er ikke kontakt!! Kjenner jeg ikke saken jeg Eneste forskjellen er at Hernandez overspiller. Begge kan gis straffe på i følge reglene men er 50/50 situasjoner og det viktigste da er at dommeren er konsekvent. Den eneste som fortjente gult kort for filming er Nani. Hernandez overspilte til de grader, dessverre. Jeg er spent på hvordan Giggs hadde falt i samme situasjon og hva dommeren hadde gjort. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Joda, men det har ikke noe med saken å gjøre. Han ble hindret utenfor reglementet. Samme som han Newcastle spilleren. Sier ikke at det burde vert straffe, bare at de to nevnte situasjonene er like. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nå har jeg ikke sett begge situasjonene siden kampen i går, men mitt inntrykk var at Andersons felling var soleklar straffe. Hernandez-situasjonen kunne også vært straffe, men Chicha ødelegger det ved å kaste seg. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Fant ikke situasjonen med Løven, men her er hvert fall Hernandez situasjonen. Mulig det er kontakt, men måten han sprer beina på i luften er jo helt tullete, om han hadde blitt hindret så mye at han hadde falt så hadde han hvert fall ikke falt på den måten. http://www.youtube.com/watch?v=Moj0C98NXGM Endret 20. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Vel. Har heller ikke sagt at han ikke overspiller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hadde han hatt litt mer erfaring, så hadde han kastet seg over foten, og det hele hadde vært langt mer straffe enn den Chelsea og Zhirkov fikk mot United. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 http://www.footytube.com/video/newcastle-united-manchester-united-apr19-79616?ref=hp_ozeit_mp Se fra 3:55. Straffe. 3 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Enig. Skal være ganske drita for å ikke se det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Newcastle skulle hatt straffe, Hernandez fikk fortjent gult, det var riktignok kontakt der men det er neimen ikke nok til å felle noen på den måten. Går rett ut i starfish i tillegg. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Vel. Det er jo en typisk Liverpool straffe. En 50/50 situasjon der der man gjerne ønsker skal gå sin vei hver gang Hadde man byttet om så er det Hernandez situasjonen som folk hadde ropt over. Endret 20. april 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå