Odesseiron Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Evigaktuelle Telltale har tatt på seg jobben. Les hele saken Lenke til kommentar
josteinhs Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Dette blir faktisk deres åttende spill under utvikling for øyeblikket. Det er nok mer enn som så Sam & Max (1 sesong á 6 spill, 2 sesonger á 5 spill) CSI (4 spill) Bone (2 spill, halvferedig sesong) Strong Bad (1 sesong á 5 spill) Wallace and Gromit (1 sesong á 4 spill) Tales of Monkey Island (1 sesong a 5 spill) Puzzle Agent (1 spill er ute og 1 i produksjon) Telltale Texas Hold'em Poker Night at the Inventory Back to the Future (1 sesong 3 spill ute 2 gjenstår) Ikke utgitte: Juressic Park (1 sesong á 5 spill) Hector Badge of Carnage (1 sesong á 3 spill) The Walking Dead (ukejent antall spill) Fables (ukjent antall spill) King's Quest (ukjent antall spill) Law & Order: Los Angeles Jeg kommer altså til hele 16 forskjellige hovedtitler for ikke å snakke om antall spill! Endret 19. april 2011 av josteinhs Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Dette blir faktisk deres åttende spill under utvikling for øyeblikket. Det er nok mer enn som så Sam & Max (1 sesong á 6 spill, 2 sesonger á 5 spill) CSI (4 spill) Bone (2 spill, halvferedig sesong) Strong Bad (1 sesong á 5 spill) Wallace and Gromit (1 sesong á 4 spill) Tales of Monkey Island (1 sesong a 5 spill) Puzzle Agent (1 spill er ute og 1 i produksjon) Telltale Texas Hold'em Poker Night at the Inventory Back to the Future (1 sesong 3 spill ute 2 gjenstår) Ikke utgitte: Juressic Park (1 sesong á 5 spill) Hector Badge of Carnage (1 sesong á 3 spill) The Walking Dead (ukejent antall spill) Fables (ukjent antall spill) King's Quest (ukjent antall spill) Law & Order: Los Angeles Jeg kommer altså til hele 16 forskjellige hovedtitler for ikke å snakke om antall spill! Flisespikking fra din side, og feiltolking av hva som skrives. Det står "deres 8 spill under utvikling...". Altså ikke tidligere utgitte spill, men spill som de jobber med som foreløpig ikke er utgitt. Lenke til kommentar
josteinhs Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ok, ja da misforstod jeg, men hvis du tolket det på min måte synes jeg ikke det var flisespikking å nevne at de har dobbelt så mange spill som det som stod i artikkelen! My bad... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Neida, men flisespikking i den grad at det ikke hadde så veldig mye med selve artikkelen å gjøre - men det hadde jo ikke mitt innlegg heller Uansett har jeg klart å holde meg unna spillene foreløpig, og tror nok Law & Order føyer seg inn i rekken av spill jeg ikke kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Synes kanskje Telltale burde roe ned antall spill under utvikling, og fokusere på å gjøre noen få spill veldig bra. Begynner å lukte stormannsgalskap av det her. Nå blir vel kanskje dette noe ala CSI-spillene deres, og det er vel ikke noe godt tegn. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fail fail fail!! Telltale lager L&O: LA også bruker Gamer bildet av casten i L&O (originalen). L&O: LA er jo the bastard child i L&O-familien. Merkelig at Telltale heller ikke gikk for L&O: SVU-lisensen istedenfor :-S Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg er veldig spent på hvordan de kommer til å behandle The Walking Dead. Men alt i alt så er jeg egentlig lei hele Telltale og deres stil i spillene de gir ut. Alt virker å være rusha ferdig og alle episoder synes å være laget med gjenbruk av tidligere (billige) kulisser. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis rettsakene blir noe ala Phoenix Wright spillene så blir det et garantert kjøp for meg! Elsket å avhøre personer og pushe de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå