Izex Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Noen som har en ADSL router å anbefale? jeg har sett på de 3 billigste på komplett ( http://komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=...ID=2&t=1339&l=2 ) vet ikke hva jeg skal ta...trenger bare no helt basic som er lett å sette opp. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 d-dlink di604, billig, enkel å sette opp og stabil. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Crap...typisk at prisguide var nede nå da først fri for internett i halve dag så funker ikke dette heh dagens teknologi på sitt beste :-? Får se om jeg finner det senere Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Henger meg på med D-link 604, har den selv, og den er helt genialt enkel.. eneste som mangler er "printserver", men er jo ikke noe problem å dele en printer fra en av maskinene.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Oi var jo ukens tilbud på PS data http://www.psdata.no/default.asp?proddetails=101275 Kult Er det mange protokoller og sånnt som må legges til? Er helt N00b på router hehe...Funker vel som switch mellom PC'ene tilkoblet den også eeeller? Lenke til kommentar
jirre Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har ADSL fra Telenor og benytter denne routeren: 3Com OfficeConnect CableDSL Gateway 3C857-ME, med 4-port 10/100 switch Foruten at den var enkel å sette opp har den nå fungert uten en eneste feil siden jeg satte den opp for ca 1 mnd siden. Jeg kjører 3 PC'er i nettverk og dette er bare lekkert (1 med win98, 1 med Win2000 og 1 med winXP). Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 alt du trenger å gjøre med d-link routeren er å kjøre wizarden, så er du online. funker som en vanlig switch også ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå