Pubé Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Veit det vil funke dårlig å kjøpe spill, men hva med å laste ned spill man har kjøpt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Problemet var. ettersom jeg forstår det, at norske Visa-kort ikke vil fungere på Steam da IP-rangen ligger til utlandet. Så vil tro det går ann å laste ned spill man har kjøpt, uten at jeg kan garantere det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Hvis det ikke går, så sliter jeg... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Det blir det mange frustrerte sjeler uten Portal 2. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Kan kan jo bare koble til telefonen og bruke mobilnett for å kjøpe spill, men nedlastning vil ikke gå så bra Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Eventuelt dra hjem til meg å snylte på det ubertrege nettet mitt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 HSPDA på telefonen er sikkert like bra 1 Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Har vært på TG 3 år på rad nå, kun hatt problemer med å kjøpe spill. (De måtte andre gifte til meg eksternt ettersom TG hadde svensk ip det året) Lastet ned flere spill alle gangene med null problemer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Hvorfor bumpe en gammel tråd egentlig? Er en stund siden TG nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå