nanoO Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis jeg skulle tatt tavlemaling på panseret, må jeg fjerne lakken, eller er det bare å lakke rett på? Hva tror dere det tåler av vær og vind? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvorfor i alle dager vil du gjøre noe sånt? Lenke til kommentar
nanoO Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Haha regnet med nøyaktig det svaret nei panseret jeg har er bulka og ikke så pent, så jeg skal bytte det, men i mellomtia hadde det vært kult å teste ut hvordan dette funka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Du har vel egentlig svart på spørsmålet selv. Det er ikke noe permament løsning siden panseret skal byttes, så det er bare til å dryle på. Resultat blir nok bedre vist du pusser ned i forkant, men langt mer arbeid også. (edit: dvs, tror ikke resultatet blir noe særlig uansett) Endret 19. april 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå