xnofit Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Trenger sårt en siemens C35i, har prøvd på auksjoner og kjøp/salg sider uten resultat. Så er det noen her på forumet som har en eller kjenner noen som har en liggende og slenge som jeg kan få kjøpe for en billig penge?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Trenger sårt en siemens C35i, har prøvd på auksjoner og kjøp/salg sider uten resultat. Så er det noen her på forumet som har en eller kjenner noen som har en liggende og slenge som jeg kan få kjøpe for en billig penge?? Bare lurer på hvorfor det? Hadde en slik for en stund tilbake! Mistet den i nuddel suppe :oops: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 personlig synes jeg designet på den er bra.. Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Har kjøpt ny bil og der er Siemens handsfree`en tilkoblet stereoen. Skal jeg bytte interfacen mellom telefon og stereo over til min Nokia koster denne ca 2000kr og da er det billigere og skaffe seg en gammel Siemens og tvillingsim. Og det fine er at telefonen er bortgjemt i hanskerommet og styres fra knappene på rattet eller stereoen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 NICE! Sånt må jeg få meg.... 8) Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 trenger du absolutt en c35?? det fønker ikke med s35, eller de andre siemens tlf med samma bunnkontakt?? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 C35i er en flott telefon! Liker den... Jeg ville ikke drevet med slikt her inne. ZeRo kommer fortere enn du aner... Anyway, non of my business! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Kjøp og salg har vi et bruktmarked for. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg