Gå til innhold

Kjøpe spill i utlandet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan trygt kjøpe spill til både PS3 og Xbox 360 i London. Har bestilt x antall til begge fra play.com og aldri vært krøll med det. Ligger vel i PAL-sone sånn som Norge.

Husker jeg ikke helt feil så er uansett spillene på PS3 sonefri. En del som har bestilt til PS3 fra både USA og Asia og det funker fint.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Du kan trygt kjøpe spill til både PS3 og Xbox 360 i London. Har bestilt x antall til begge fra play.com og aldri vært krøll med det. Ligger vel i PAL-sone sånn som Norge.

Husker jeg ikke helt feil så er uansett spillene på PS3 sonefri. En del som har bestilt til PS3 fra både USA og Asia og det funker fint.

takker!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

The PlayStation 3 is region-free for PS3 games[2][3]. There's only region locking for backwards compatible PS2 and PS1 games, as well as DVD and Blu-ray Disc movies. Additionally, some games separate online players per region, such as Metal Gear Solid 4 Online. A PSN store only contains content for its own country, for example the UK store will not supply usable map packs for an imported US copy of Call of Duty 4. The PS3 actually supports hardware region locking for PS3 games as well, based on Blu-ray regions,[4] but as of current it is unused and all current region lockouts and separations are about online services. The PS3 also restricts the access to PlayStation Network by region, such as the online store, news and upcoming releases.

http://lmgtfy.com/?q=ps3+spill+region

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De fleste PS3-spill er sonefrie (har selv en del amerikanske versjoner av spill), men England (og hele resten av europa så vidt jeg vet) tilhører uansett samme sone som Norge, så det burde ikke være noe problem.

De fleste spill som kommer ut her er nok nøyaktig samme versjoner som er å finne i England og resten av Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...