Gå til innhold

HTC frister med ny kameramobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, i tillegg til at de tydeligvis tror at flere megapiksler=god kvalitet. Når kameraprodusentene endelig har innsett at folk ikke er dumme og roet litt ned på megapikselhysteriet, tar mobilprodusentene over. Med de sensorstørrelsene som finnes i mobilkameraer burde 5 mp vært nok i massevis.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke fordi produsentene er dumme at de lager slike kamera, det er jo nettopp fordi KUNDENE er det. Jeg trodde megapikselracet var over i 2002, men jeg har sikkert hatt 100 mennesker kommet til meg opp gjennom tidene og skrytt av antall megapiksler.

Så lenge folk er dumme nok til å betale for ekstra piksler, så vil produsentene lage det. Leit er det, fordi HTC trenger VIRKELIG å lage skikkelige kamera før entusiaster som meg selv velger deres mobil.

Nokia N8 med Android hadde vært den perfekte mobil (ekte blits og hdmi-ut).

Lenke til kommentar

Det er jo ikke fordi produsentene er dumme at de lager slike kamera, det er jo nettopp fordi KUNDENE er det. Jeg trodde megapikselracet var over i 2002, men jeg har sikkert hatt 100 mennesker kommet til meg opp gjennom tidene og skrytt av antall megapiksler.

Så lenge folk er dumme nok til å betale for ekstra piksler, så vil produsentene lage det. Leit er det, fordi HTC trenger VIRKELIG å lage skikkelige kamera før entusiaster som meg selv velger deres mobil.

Nokia N8 med Android hadde vært den perfekte mobil (ekte blits og hdmi-ut).

Helt enig, det viktige er opptikken og ikke antall MP ett kamera har.. Altfor mange mobiler idag som kommer med LED-blitz, det er helt ubrukelig i forhold til xenon-blits desverre...

Men ja Nokia N8 er helt super mobil, har den selv og er kanonfornøyd :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...