Kravik Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ett bilder sier mer en 1000 ord eller no.. her.. jeg har allerede tastatur, mus , tv- kort, dvd-rombrenner komentarer?? aner ikke helt hva jeg kjøper er pc noooob ergo skal jeh ikke klokke noe heller :smile: pcn skal brukes som tv ( har prosjektor) , spillemaskin og dill&dall Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 En ting er iallefall sikkert, den PCen kommer ikke til å duge som spillemaskin med mindre du spiller spill som Leisure Suit LArry 1 Hvorfor? Hvordan skal du få installert et eneste spill uten cd-spiller, dvd-spiller eller cd-brenner? Just my 2 cents som det er så populært å si....... Og hvorfor eksternt lydkort? Du kunne sikkert også valgt et bedre kabinett når det kommer til kjøling. Etter min mening, hvis du bryr deg om kjøleegenskaper og ikke så mye om design, kjøper du et av disse kabinettene. Hvis andre ting enn kjøling opptar deg, som f.eks. funksjonelt design, gode nok kjøleegenskaper (ikke så gode som xaser 3 riktignok) og pent ytre, anbefaler jeg Lian Li. EDIT : Så det som stod over bildene nå :oops: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 En ting er iallefall sikkert, den PCen kommer ikke til å duge som spillemaskin med mindre du spiller spill som Leisure Suit LArry 1 Hvorfor? Hvordan skal du få installert et eneste spill uten cd-spiller, dvd-spiller eller cd-brenner? Just my 2 cents som det er så populært å si....... Hadde du bare lest hva han skrev. Ja. den maskina så topp ut. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ikke stort å si på det oppsette der.. blir bra maskin.. utsende av maskinen osv er har vel ikke vi så alt for mye med.. siden det er smak å behag.. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 kjøper det kabinette ford jeg synes det er "kult" & stilrent.. å det dyre lydkortet forde jeg har hifi anlegg til 50 000, å ønsker god lydkvalitet hele veien :smile: mulig jeg kjøper en ram brikke til hvis det er nødvendigbedre.. ?! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hadde kansje kjøpt dette kabinette med tanke på alt det andre deilige stasjet ditt. Hva med et DFI lan-party kort? Da har du et kort som yter bra og ser stiligt ut. Hw.no testet det og resultatet ble lagt ut i dag. 6- Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Du trenger ikke Corsair XMS3500 når du ikke skal overklokke. Og hvis jeg skulle brukt så mye penger på pc, ville jeg heller gått for det raskeste av prosessorer man kan få for tiden: P4 med 800FSB og HT. Og skal du ha et skikkelig audiofilt lydkort, ta en titt på M-Audio sine. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det er vel ikke så mange butikker som selger DFI lan-party kortet? Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hva med et DFI lan-party kort? passer det til prossesoren da? skal ha det kabinette fra radimax.. liker det.. :smile: å Audigy2 er det eneste lydkortet jeg fant som støtter DVD-Audio Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Din AMD XP 2800+ er "boxed" , dvs at cpu-vifte/kjøler medfølger. Men hvis du vil kjøpe Cooler Master så kan du kjøpe en XP 2800+ uten cpu-vifte/kjøler. Og btw...summen totalt er feil....det koster mye mer enn 7000NOK. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 ja summen er 17 000 1 tallet ble borte... er den kjøleren som følger med bra nok da? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 kjøper det kabinette ford jeg synes det er "kult" & stilrent..å det dyre lydkortet forde jeg har hifi anlegg til 50 000, å ønsker god lydkvalitet hele veien :smile: mulig jeg kjøper en ram brikke til hvis det er nødvendigbedre.. ?! Hvis du ønsker god lydkvalitet ville jeg ikke valgt et Creative lydkort, ville heller avlgt et fra Terratec. Terratec er kjent for å ha ganske så gode lydkort. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 fant ingen kort fra Terratec som støtter DVD-Audio.. :-? Lenke til kommentar
Pin Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hvis jeg var deg ville jeg bytta ut cpu med en xp2500+ barton, kan lett klokkes til xp2800+ hastighet. Så ville jeg investert i abit nf7-s v1.2 isteden. Det innebygde lydkortet er bra, så med mindre du har noen veldig høye lyd krav kan du sløyfe audigy kortet. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 så hvis jeg kjøper 2800+ slipper jeg å klokke? har veldig høye lyd krav.. dvd audio støtte blantannet.. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 fant ingen kort fra Terratec som støtter DVD-Audio.. :-? Hva tenker du på når du nevner DVD-Audio? Terratec har kort som støtter opp til 24bits sampling og 196kHz samplingfrekvens, men det er kanskje dårlig med kort som har 5.1 kanaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå