Ares42 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Folk er rare, usakelig bedre? Jeg digger Checkout mappet. Det er et lite map. Men samtidig mye plass for og løpe rundt. Finne sniperen, gå på "podiet" og få full oversikt over mappet. Checkout er jo totalt ubalansert. Man sloss om sniper/digger på starten av gamet, den sida som vinner har deretter full kontroll og kan bare slakte ned alt som prøver å trenge seg inn. Boltok/smg + mulcher vs digger/sniper + incendiary/frag, ingen sjanse i havet. Trenger å bytte pistol og granat spawnen så har begge sidene litt bedre alternativer til å slå sprekker i ett bra forsvar. Endret 23. april 2011 av Ares_InnleggNO Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Aldri vært et problem for meg. Du må bare samarbeide med lagkameratene dine. Bruke smoke om du kommer inn i en slik situasjon. Så er det bare og trenge seg på. Knerter lett 2-3 stykk da. Kaos og panikk for det andre laget er alltid en god taktikk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har aldri opplevd at de lagene med sniper på Checkout automatisk vinner. Isåfall gjør laget ditt en utrolig dårlig jobb. En ting jeg irriterer meg over er at du kan "tråkke" ned folk når du hopper over en benk eller noe. Det er ufattelig irriterende at dette er med først nå, skulle dette vært med i Gears så syntes jeg det skulle ha blitt satt inn mye tidligere. Skulle ønske det var mandag snart, vil prøve de andre mods`ene eller skaffe nye karakterer i betaen osv. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som har en betakode de kunne gitt en som vil spille med en kompis? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Aaaaaahhhhh! Har jo glømt å spille Betaen! :O Dette må testes med en gang! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hadde tenkt å gi denne til en kompis, men da vi fyrte opp beta på min xbox droppa vi hele greia. Grått, trist, kjedelig, shotgunspam... P4QHW-HVHJW-PDP34-XXRK4-4R4PZ Endret 30. april 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hadde tenkt å gi denne til en kompis, men da vi fyrte opp beta på min xbox droppa vi hele greia. Grått, trist, kjedelig, shotgunspam... P4QHW-HVHJW-PDP34-XXRK4-4R4PZ Faen ;( Denne koden er allerede blitt innløst. Noen var før meg. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Gow er konge! Leg meg til, så kan vi spille litt. Bruk gjerne headset, da blir kampene mer spennende da vi kan legge planer og sånn. Gamertag: ArnsteinZ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg har opprettet en spill sammen tråd... men dårlig med svar Gears of War 3 beta spill sammen tråd Endret 9. mai 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Fikk testet Gears 3 betaen i går, og jeg ble ganske fornøyd. Frameraten og gameplayet er veldig smooth. Endret 11. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Fixed. Jeg var nok ikke helt våken i "gjerningsøyeblikket". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå