Gå til innhold

Gears of war 3 beta


Xesray

Anbefalte innlegg

Folk er rare, usakelig bedre?

 

Jeg digger Checkout mappet. Det er et lite map. Men samtidig mye plass for og løpe rundt. Finne sniperen, gå på "podiet" og få full oversikt over mappet.

 

Checkout er jo totalt ubalansert. Man sloss om sniper/digger på starten av gamet, den sida som vinner har deretter full kontroll og kan bare slakte ned alt som prøver å trenge seg inn. Boltok/smg + mulcher vs digger/sniper + incendiary/frag, ingen sjanse i havet. Trenger å bytte pistol og granat spawnen så har begge sidene litt bedre alternativer til å slå sprekker i ett bra forsvar.

Endret av Ares_InnleggNO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri opplevd at de lagene med sniper på Checkout automatisk vinner. Isåfall gjør laget ditt en utrolig dårlig jobb.

 

En ting jeg irriterer meg over er at du kan "tråkke" ned folk når du hopper over en benk eller noe. Det er ufattelig irriterende at dette er med først nå, skulle dette vært med i Gears så syntes jeg det skulle ha blitt satt inn mye tidligere.

 

Skulle ønske det var mandag snart, vil prøve de andre mods`ene eller skaffe nye karakterer i betaen osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...