Gå til innhold

Gears of war 3 beta


Xesray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte 40 kamper igår. Litt miksa opplevelse, men tror det ligger mye i at jeg aldri har spilt Gears MP før. Synes de kunne gjort en bedre jobb med map-design. Hvis de bare hadde vært litt større/åpnere så hadde det ikke vært så mye shotgun-spam, også har begge bretta en side som er hundre ganger bedre å holde enn den andre.

 

Skulle gjerne sett mer maps/modes som da sa da. Ble litt treigt i lengden å hoppe fram og tilbake mellom det samme annenhver gang.

Lenke til kommentar

Legg meg til da. Xes ray

 

Vist du hadde spilt gears helt fra 1'eren så hadde du merket at det er kun små maps, det er det som er tingen med gears små maps å shotgun spam, det er gøy når man eier med haglen, kan du ikkje den så har du ikkje mye skjangs. Men gears e bare fett, har spilt live helt siden 1'eren kom ut, å dette spillet e å blir bare elsket.

Endret av Xesray
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legg meg til da. Xesray

 

Vist du hadde spilt gears helt fra 1'eren så hadde du merket at det er kun små maps, det er det som er tingen med gears små maps å shotgun spam, det er gøy når man eier med haglen, kan du ikkje den så har du ikkje mye skjangs. Men gears e bare fett, har spilt live helt siden 1'eren kom ut, å dette spillet e å blir bare elsket.

 

Vel, så en god del på Gears MLG og de bretta de brukte der var da litt mer åpne enn det vi har sett i betaen så langt. Stadioen er helt ok før tavla blir skutt ned, butikken derimot...

Lenke til kommentar

Kordan mapene blir til slutt vet vi jo ikkje enda. Så det får vi bare vente i spending på :)

En ting eg synst de kunne komt med er en skikkelig sniper map det hadde vert rått.

Vet ikkje om det er noen som har lagt meg til på xbox men eg skrev feil første gang, å det er no rettet på. Det er vertfall Xes ray. Eg spiller samt mange andre spill, så bare å legge meg til. Tytas :)

 

Hvor er det jeg må forhåndsbestille for å få denne beta nøkkelen?

Vist du får tak i bulletstorm epic edition så får du tilgang med en gang, ellers må du vente 1 uke!!

Lenke til kommentar

Bare Ban: Right on bro. ;)

 

Beste Gears-opplevelsen siden MP på Gears of War 1. Først i dag jeg opplevde lag. Å laggen ble til fordi vi gikk ut av kamper flere ganger, så vi ikke kom inn på dedikert servere. Da må du starte betaen på nytt, eller spillet på nytt for at du skal komme inn på disse igjen. De er uten tvil smude. Fordi dette er en av de beste skytespill-opplevelsene jeg har vært med.

 

Gears-haters gonna hate Gears.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er rare, usakelig bedre?

 

Jeg digger Checkout mappet. Det er et lite map. Men samtidig mye plass for og løpe rundt. Finne sniperen, gå på "podiet" og få full oversikt over mappet.

 

Du får intense kampet, samtidig som du har litt frihet til og løpe rundt etter folk. Intenst og spennende. Trashball måtte jeg bli vant til. Men det mappet digger jeg nå. Får lyst til og bruke Retro Lanceren hele tiden her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...