Xesray Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen her som har Gears 3 eller? Har spilt det i vel 6 timer no. Må si det er ganske så fett ja, er bare 2 brett da det er ganske kjedelig, men det positive er at du kommer fort inn i brettet Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Har dessverre ikke beta-tilgang ennå. Jeg skal nok forhåndsbestille det snart slik at jeg får det, men det åpner vel ikke før om en uke da. Har blitt altfor mange timer med toeren, så gleder meg til dette! Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Spilte 40 kamper igår. Litt miksa opplevelse, men tror det ligger mye i at jeg aldri har spilt Gears MP før. Synes de kunne gjort en bedre jobb med map-design. Hvis de bare hadde vært litt større/åpnere så hadde det ikke vært så mye shotgun-spam, også har begge bretta en side som er hundre ganger bedre å holde enn den andre. Skulle gjerne sett mer maps/modes som da sa da. Ble litt treigt i lengden å hoppe fram og tilbake mellom det samme annenhver gang. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har beta tilgang jeg digger det hjem å game etter jobb Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Legg meg til da. Xes ray Vist du hadde spilt gears helt fra 1'eren så hadde du merket at det er kun små maps, det er det som er tingen med gears små maps å shotgun spam, det er gøy når man eier med haglen, kan du ikkje den så har du ikkje mye skjangs. Men gears e bare fett, har spilt live helt siden 1'eren kom ut, å dette spillet e å blir bare elsket. Endret 19. april 2011 av Xesray 1 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Legg meg til da. Xesray Vist du hadde spilt gears helt fra 1'eren så hadde du merket at det er kun små maps, det er det som er tingen med gears små maps å shotgun spam, det er gøy når man eier med haglen, kan du ikkje den så har du ikkje mye skjangs. Men gears e bare fett, har spilt live helt siden 1'eren kom ut, å dette spillet e å blir bare elsket. Vel, så en god del på Gears MLG og de bretta de brukte der var da litt mer åpne enn det vi har sett i betaen så langt. Stadioen er helt ok før tavla blir skutt ned, butikken derimot... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Har ikke beta Noen som har en key? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du kan jo prøve å vinne en på Spill.no. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvor er det jeg må forhåndsbestille for å få denne beta nøkkelen? Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Kordan mapene blir til slutt vet vi jo ikkje enda. Så det får vi bare vente i spending på En ting eg synst de kunne komt med er en skikkelig sniper map det hadde vert rått. Vet ikkje om det er noen som har lagt meg til på xbox men eg skrev feil første gang, å det er no rettet på. Det er vertfall Xes ray. Eg spiller samt mange andre spill, så bare å legge meg til. Tytas Hvor er det jeg må forhåndsbestille for å få denne beta nøkkelen? Vist du får tak i bulletstorm epic edition så får du tilgang med en gang, ellers må du vente 1 uke!! Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Om det er noen som vil ha beta-nøkkel uten å måtte vente en uke eller kjøpe Bulletstorm så ligger det noen på eBay for rundt $20. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vist du får tak i bulletstorm epic edition så får du tilgang med en gang, ellers må du vente 1 uke!! En uke? Blir det Open beta eller Demo om en uke? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vist du får tak i bulletstorm epic edition så får du tilgang med en gang, ellers må du vente 1 uke!! En uke? Blir det Open beta eller Demo om en uke? Beta'n åpner for pre-orders neste mandag afaik. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har spillt sammen med noen kompiser siste dagene. Er helt rått, smooth opplevelse. Gode gamle Gears1 feelingen er tilbake. Overkill grotesk action på sitt beste! Det er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Bare Ban: Right on bro. Beste Gears-opplevelsen siden MP på Gears of War 1. Først i dag jeg opplevde lag. Å laggen ble til fordi vi gikk ut av kamper flere ganger, så vi ikke kom inn på dedikert servere. Da må du starte betaen på nytt, eller spillet på nytt for at du skal komme inn på disse igjen. De er uten tvil smude. Fordi dette er en av de beste skytespill-opplevelsene jeg har vært med. Gears-haters gonna hate Gears. 1 Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Gears haters har aldri spilt gears!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 oooh spilte de to andre mapsene nå, usakelig mye bedre enn de to første Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Folk er rare, usakelig bedre? Jeg digger Checkout mappet. Det er et lite map. Men samtidig mye plass for og løpe rundt. Finne sniperen, gå på "podiet" og få full oversikt over mappet. Du får intense kampet, samtidig som du har litt frihet til og løpe rundt etter folk. Intenst og spennende. Trashball måtte jeg bli vant til. Men det mappet digger jeg nå. Får lyst til og bruke Retro Lanceren hele tiden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå