Prisen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg var så dum at jeg når jeg skulle gjøre mer plass på minne brikken til min Samsung Wave 1, så slettet jeg alle bilder i samme slengen, uvitende om at det var et par bilder jeg hadde lyst til å ha. Så jeg lurer på om det er mulighet for å gjenopprette disse bildene som jeg slettet? Jeg har googlet det, og fant et par programmer (CardRecovery og Stellar Phoenix Photo Recovery) men allt disse programmene gjorde var å finne fram 6 bilder som allerede er på minnebrikken, og be meg betale for å få disse lagret. Altså, til ingen hjelp. Derfor håper jeg noen har har noen svar til meg. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Prøv recuva.com det er gratis og finner det meste. Kjør "deep scan" med en gang og gjenopprett til en annen disk. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Prøv recuva.com det er gratis og finner det meste. Kjør "deep scan" med en gang og gjenopprett til en annen disk. Takker! Det virket, flott Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Siden vi først er i gang vil jeg komem med et tips til andre som leser denne tråden. Selv om disken skulle ha blitt formattert vil recuva finne det meste, så lenge man ikke rører disken etter formatteringen. Lenke til kommentar
kankanari Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 går det ann å gjenoprette slettede filmer fra iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå