herrthf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 noen som vet hva som kan vær galt når jeg kan spille fra 10 og oppover men så plutselig logger den seg av nettet. den har gjort dette nesten hele tiden er det nettet det er noe gale med eller er det selve konsollen? tips til hvordan jeg kan få ordnet dette? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 jeg også har lidd av dette problemet tidligere,og lurer på det samme,de siste dagene har psn vært tilkoblet.Men hvis det jeg lar ps3 min stå over natta ellerno så kobler den seg ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Du får vel en feilkode når den kobler seg av gjør du ikke? Den kan du komme med her, lettere å hjelpe deg da. Endret 19. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 kommer bare opp du har blitt logget av, det har oppståt en feil Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Jeg får også. Har skjedd helt siden etter Anonymous folka hacket PSN. Feilkoden er 80710092. Det jeg gjorde for å unngå dette var jo sette Media Server kontakt --> Deaktivert (Innstilling-->Nettverkinnstiling-->Media Server kontakt-->Deaktivert) Endret 20. april 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå