Gendarmerie Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Mange morsomme komedier som har blitt nevnt, men jeg anbefaler også 30 Rock. Freaks & Geeks er også en artig komiserie som dessverrer ble kansellert etter kun en sesong Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 House M.D. Ikke direkte komedie, men utrolig bra serie, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 House M.D. Ikke direkte komedie, men utrolig bra serie, anbefales på det sterkeste. Selvsagt er det mye komedie i House, men det er gjerne diskree og litt voksen humor. Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ja, House er kjempebra:D Også: Freaks and Geeks Criminal Minds (ikke spinoff'en) Grey's Anatomy Firefly (bare 1 sesong) Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 House M.D. Ikke direkte komedie, men utrolig bra serie, anbefales på det sterkeste. Selvsagt er det mye komedie i House, men det er gjerne diskree og litt voksen humor. Jojo, det er mye humor i House, men det går vel under kategorien drama, er nå ihvertfall det som står på dvd-boksen. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 En Moderne Familie, helt genial komiserie som går på TV2 23;35. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Life And Times of Tim Genial animasjonserie fra HBO om en fyr som stadig støtt ender opp i veldig rare situasjoner og samtidig alltid blir endt opp som syndebukken, selv om han enten er skyldig eller ikke. Beste animasjonserien bortsett fra South Park. Familiehumoren til The Simpsons kan ta seg en bolle, å Futurama og Family Guy kan ta seg en kølapp. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 En Moderne Familie, helt genial komiserie som går på TV2 23;35. Og sende en så bra serie, så sent, er jo helt på trynet.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Av komedie så anbefaler jeg Bored To Death, utrolig bra og morsom serie som oser av kvalitet. http://www.youtube.com/watch?v=G0LlKkoe9N8 Ellers har jeg selv blitt helt avhengig av det The Vampire Diaries. Merket du hadde Gossip Girl på den lista og selv om Vampire Diaries er ganske anderledes er det litt likt også, like "HOT" hvis det er forstålig. (Og nei det er ikke "Twilight the series", litt smasking er det jo i begynnelsen men etterhvert tar det helt av) http://www.youtube.com/watch?v=eVJWBU351eE Endret 28. april 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg vil foreslå The IT Crowd. Fantastisk morsom britisk serie som absolutt verdt å få med seg. Synd at det bare er 4x6 episoder. http://www.youtube.com/watch?v=iDbyYGrswtg Endret 30. april 2011 av Dr. Awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå