bjoagutt Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 hei! jeg er så lei av å vere bare ha en nedlasting på 80 kb/s. Vi kan ikke få noe bedre via linjen fordi vi bor så langt vekke fra sentralen. men jeg lurte på om det var noe trådløse greier som gikk kjappere? Skal vere super 3g her... Bør helst vere noe som du ikke trenger betale for i måneden og så kan det vere en mulighet kanskje for å få koblett det opp til xbox (360) eller lignende. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Telenor og Netcom har jo bra trådløsnett, men det er dessverre ikke gratis om du ønsker det. Det finnes også trådløsroutere for 3G. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Trådløst internett av denne typen har en forferdelig latency. Ikke gjør det, da det vil skape frustrasjon for både deg og de som spiller med deg på internett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det behøver ikke være så ille. Med "Super 3G", så får man bra hastighet og relativt lav latency. Spørsmålet er da om sentralen blir overbooket eller ikke. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Det behøver ikke være så ille. Med "Super 3G", så får man bra hastighet og relativt lav latency. Spørsmålet er da om sentralen blir overbooket eller ikke. hvor får jeg kjøpt son trådlose greier? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 ICE har også trådløst modem hvor man kan koble til andre PCer via TP-kabel eller trådløst. Men litt usikker på hvor god pingen er. egner seg kanskje mest til surfing etc der. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 https://netcom.no/mobiltbredband.html?linkid=meny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå