SG_93 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 hei jeg har planer om å kjøpe meg spotify premium får å kunne bruke det på telefonen men når jeg går inn på "free trial" må jeg enten velge unlimited 49 kr/month Premium 99 Kr/month eller code de to første må jeg betale og jeg har ingen kode jeg vil prøve først før jeg kjøper det hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du går inn på "free trial"? Unnskyld for at jeg ikke kjenner til hele web'en, men det vett jeg dessverre ikke hvor er. Alt jeg vett er at jeg aldri har hørt om noe test periode av premium. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Prøv Spotify Premium gratis! Har ikke testet selv siden jeg har Premium fra før. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Klikk deg inn her om du vil prøve, men merk deg at det 99kr/mnd alternativet du må benytte deg av dersom du vil ha tilgang på mobil også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå