Dufen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva med de som hoster da? Blir ikke de utestengt? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva med de som hoster da? Blir ikke de utestengt? Jeg bare lurte på en ting, kan man bli utesteng ved å hacke singleplayer modus? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Du kan og blir til slutt utestengt pga hacking uansett om det er MP eller SP. Endret 26. april 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du kan og blir til slutt utestengt av hacking uansett om det er MP eller SP. Uiia, æ hacka SP får å få platinum på noe oppdrag som æ ikke greid, men er ikke blit stengt ut Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Selvfølgelig ikke sikkert at du blir utestengt men husk at hacker du SP er det like stor kjangs for at du blir utestengt hvis du hacker MP. Mitt råd til dere som egentlig er åpenbart. slutt å jukse med hacking og cheats og spill heller spillet på lovlig måte. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ja, gjør det nå. Jeg hacket SP pga det va bare hacke lobbyer på MP. Såe tok jeg Storien og prøvde meg fram til Platia, så va det noen oppdragan som æ Aldri fikk til. Tok jeg å insalert et program på pc der æ kunne ha eviliv så kunne æ greie det : ) (a) men nå hater jeg å hacke å bli hacket. hater hackere åsså selv om æ har jort det litt Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jesus kristus, skulle trudd at det ble skrevet av en sjimpanse Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jesus kristus, skulle trudd at det ble skrevet av en sjimpanse Hehee, bare en ting å si. Æ e det Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nei du er Nordlending og kan ikke bestemme deg om du ksla bruke dialekt eller bokmål. Forumets regler sier at du skal skrive endten Bokmål eller Nynorsk, følg den! Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 x) ok, men jeg er i allefall tunghørt har problemer med gramatikken derfor snakker jeg så dårlig forklart og noe sånt... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Chipet xbox, kjøre moddet spill, minnepinne, må kunne bli host. Basic hva du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå