Gå til innhold

kan noen lage en 10th prestige lobby?

Mrds94

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om noen av dere kan lage en 10th prestige lobby på Call of Duty MW2? jeg kan betale en liten sum, men det kan avgjøres senere. hvis noen av dere kan vennligst ta kontakt på xbox: Supah SwiffeR

takk for tiden din, håper noen kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det:

Du er sansynligvis dårlig med tanke på at andre skal få deg opp i 10th lobby.

Da vil alle legge merke til når de spiller med en 10th prestige person, når han eks. får 25 kills og 75 deaths, noe som ikke stemmer i det hele tatt.

Note:

Du blir ikke bedre selv om du er i 10th prestige.

Lenke til kommentar

Hei!

Lurte på om noen av dere kan lage en 10th prestige lobby på Call of Duty MW2? jeg kan betale en liten sum, men det kan avgjøres senere. hvis noen av dere kan vennligst ta kontakt på xbox: Supah SwiffeR

takk for tiden din, håper noen kan hjelpe. :)

Vær oppmerksom på at om du deltar i/lager en 10th Prestige Lobby risikerer du å få "Code Of Conduct" skrevet over hele kontoen din. Du kan også få kontoen din permanent sperret, noe jeg personlig støtter 100%.

• Liker 1
Lenke til kommentar

personlig er jeg helt enig med deg, og støtter ikke hackere :p men jeg lurte bare på om jeg skulle gjøre det den ene gangen, men det blir nok ikke noe av. får klare med med vanlig level 70 som går helt greit. takk for tiden deres uansett.

Lenke til kommentar

Hvorfor ta det 10 ganger?

Hvorfor ikke bare 0 ganger?

uansett hvis du bruker den tingen som kalles "www.google.com" trykk i søkefeltet og skriv "Cod mw2 prestige lobbyes, xbox360" så trykker du på enter, så får du trykke på hver enkelt til du finner en som dataoen er ganske ok på eks. 20.04.11

Dummy manual :D

Holder meg fortsatt til argumentet at de som er i slike lobbyer ikke klarer å spille :D

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Hvor har du det fra?

Vet ikke x) vet at det har kommet et oppdatering på ps3 og den stoppet alle hackera på mw2. å i sta spur æ at om d va noe hacke lobbya på Xbox, så fikk æ svar som " det har vært på begge konsollene" Og Vært. da betyr det at da har de lizz stoppa den typen hacken nå. Men nu går ikke ann å få 10th på ps3 pga PSN e nede :p

Lenke til kommentar

Nei, det trenger ikke bety at det har stoppet. Det har vært hackere og hacks på begge konsollene helt fra starten. Det er etter at Geohot hacket og la ut kildekodene til PS3 systemet at det har tatt helt av.

Uki, dere vet sikkert mer enn mæ :p:blush:

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar

det finnes hackere på mw2 xbox enda :) og etter det som nettopp skjedde med ps3 (hackingen der eller hva det nå enn er) har det vært syyyykt med hackere på mw2 xbox, letteste måten å finne dem er å gå å spille Search and destroy, da finner du dem med engang

Lenke til kommentar

Oh lord... Du trenger jo bare en USB-penn så gjør du deg selv 10th prestige...

Til de som ikke ser fordelene med å komme direkte dit kan man nevne: ingen boring levelgrinding og 10 customclasses istedenfor bare 5 som er før man prestiger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...