Mrds94 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei! Lurte på om noen av dere kan lage en 10th prestige lobby på Call of Duty MW2? jeg kan betale en liten sum, men det kan avgjøres senere. hvis noen av dere kan vennligst ta kontakt på xbox: Supah SwiffeR takk for tiden din, håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Du er desverre kommet til feil forum for å spørre om sånt. Er ikke sikker på om diskusjon.no har noen regler om og rundt dette temaet, men hvis du bruker litt tid på å lese på forumet kan jeg love deg at over halvparten av brukerne her er i mot det. Lenke til kommentar
Mrds94 Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Da beklager jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 vil du betale noen andre for at det skal se ut som at du har spilt veldig mye? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Slik jeg ser det: Du er sansynligvis dårlig med tanke på at andre skal få deg opp i 10th lobby. Da vil alle legge merke til når de spiller med en 10th prestige person, når han eks. får 25 kills og 75 deaths, noe som ikke stemmer i det hele tatt. Note: Du blir ikke bedre selv om du er i 10th prestige. Lenke til kommentar
Mrds94 Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 er bare det at jeg ikke orker å spille gjennom level 70 10 ganger, er vært level 70 i over ett år nå og spiller competitive sniping, ville ikke kalt meg dårlig men takk for de varme tankene. -.- Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hei! Lurte på om noen av dere kan lage en 10th prestige lobby på Call of Duty MW2? jeg kan betale en liten sum, men det kan avgjøres senere. hvis noen av dere kan vennligst ta kontakt på xbox: Supah SwiffeR takk for tiden din, håper noen kan hjelpe. Vær oppmerksom på at om du deltar i/lager en 10th Prestige Lobby risikerer du å få "Code Of Conduct" skrevet over hele kontoen din. Du kan også få kontoen din permanent sperret, noe jeg personlig støtter 100%. 1 Lenke til kommentar
Mrds94 Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 personlig er jeg helt enig med deg, og støtter ikke hackere men jeg lurte bare på om jeg skulle gjøre det den ene gangen, men det blir nok ikke noe av. får klare med med vanlig level 70 som går helt greit. takk for tiden deres uansett. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Hvorfor ta det 10 ganger? Hvorfor ikke bare 0 ganger? uansett hvis du bruker den tingen som kalles "www.google.com" trykk i søkefeltet og skriv "Cod mw2 prestige lobbyes, xbox360" så trykker du på enter, så får du trykke på hver enkelt til du finner en som dataoen er ganske ok på eks. 20.04.11 Dummy manual Holder meg fortsatt til argumentet at de som er i slike lobbyer ikke klarer å spille Endret 25. april 2011 av Woltox Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Finnes det 10 prestige lobbyer i Xbox ? nysjerrig har ps3 og i vinter va det bomba av hackera men nu e d full stopp på det men Xbox har de hackera nu på mw2 ? og æ har ikke Xbox ^^ Endret 26. april 2011 av sprintball96 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 De har vært på begge konsollene fra starten. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 De har vært på begge konsollene fra starten. Oki, men da går jo ikke ann å ha 10th lobby på mw2 x] Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvor har du det fra? Vet ikke x) vet at det har kommet et oppdatering på ps3 og den stoppet alle hackera på mw2. å i sta spur æ at om d va noe hacke lobbya på Xbox, så fikk æ svar som " det har vært på begge konsollene" Og Vært. da betyr det at da har de lizz stoppa den typen hacken nå. Men nu går ikke ann å få 10th på ps3 pga PSN e nede Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, det trenger ikke bety at det har stoppet. Det har vært hackere og hacks på begge konsollene helt fra starten. Det er etter at Geohot hacket og la ut kildekodene til PS3 systemet at det har tatt helt av. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Nei, det trenger ikke bety at det har stoppet. Det har vært hackere og hacks på begge konsollene helt fra starten. Det er etter at Geohot hacket og la ut kildekodene til PS3 systemet at det har tatt helt av. Uki, dere vet sikkert mer enn mæ Endret 26. april 2011 av sprintball96 Lenke til kommentar
Mrds94 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 det finnes hackere på mw2 xbox enda og etter det som nettopp skjedde med ps3 (hackingen der eller hva det nå enn er) har det vært syyyykt med hackere på mw2 xbox, letteste måten å finne dem er å gå å spille Search and destroy, da finner du dem med engang Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 På ps3 va det heile tia på Grouad War Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Oh lord... Du trenger jo bare en USB-penn så gjør du deg selv 10th prestige... Til de som ikke ser fordelene med å komme direkte dit kan man nevne: ingen boring levelgrinding og 10 customclasses istedenfor bare 5 som er før man prestiger... Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Oh lord... Du trenger jo bare en USB-penn så gjør du deg selv 10th prestige... Kan ikke at brukeren bli Stengt ute hvis man gjør det selv ? det va det på ps3 älså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå