Gutten fra eventyret Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det har ikke noe med koranbrenning slik media vil at du skal tro. Saken er den at amerikanske dødsskvadroner har blitt avslørt i å drepe sivile og så ta svært upassende bilder som har sirkulert i den afghanske befolkningen. Opprøret hvor blant annet Siri Skare døde var en reaksjon på dette. http://www.youtube.com/watch?v=JvWRUL-A_lY http://www.youtube.com/watch?v=Y4G12CI_7Uo&feature=related 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hva faen er det dem gjør? skøyt dem rett ned, hva faen da, faens dritt. Når skal galskapen ende, jeg gjetter ALDRI, hvordan går det ann og slakte ned andre mennesker. Jeg blir uvel. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Noe som ER sannhet er at Siri Skare ble halshogd sammen med Joakim Dunge, noe norske medier ikke har villet avsløre i det heletatt. http://www.lenziran.com/2011/04/01/2-un-staff-beheaded-and-9-others-killed-in-afghanistan-during-demonstration-against-burning-quran/ http://www.youtube.com/watch?v=ezVNrZpcMqo&feature=player_embedded#at=31 Endret 18. april 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Man må nesten regne med tap av menneskeliv når man okkuperer ett annet land. Så hva som direkte utløste akkurat denne hendelsen vet jeg ikke men jeg registrerer at det er en økende mistro til Nato sitt nærvær i Afghanistan og den ser ikke ut til å minke. Det at vi har mistet 11 av norges beste menn og kvinner er en direkte konsekvens av regjeringens okkupasjonspolitikk, og sannsynligvis vil det bli flere tap om de ikke kommer seg ut av Afghanistan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 11 av norges beste menn og kvinner? Hvordan måler du verdien av et menneskeliv? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg ser på soldatene som de tapreste og tøffeste personer som ofrer sitt liv uselvisk for landet. Selvfølgelig er de blant norges beste menn og kvinner. 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Fortell meg hvordan de norske soldater som har dødd i Afghanistan har dødd for Norge. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 De er sendt ut på oppdrag fra den norske regjering - som er valgt av det norske folk. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg ser på soldatene som de tapreste og tøffeste personer som ofrer sitt liv uselvisk for landet. Selvfølgelig er de blant norges beste menn og kvinner. Du tror soldatene reiser til Afghanistan på pur og ren fedrelandskjærlighet? 4 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har dumskallens svar på hvorfor vi er i Afghanistan. 1. Vi dreper terroristene der så vi slipper å drepe dem her. 2. Vi gjør verden trygg for demokrati. 3. Taliban er slem med kvinnene og noe med menneskerettigheter. 4. Osama Bin Herp-ti-dur gjorde noe fra en hule i den afghanske fjellheimen. 5. En frase om NATO og hvor flott det er. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Å være soldat i den moderne norske hæren er en jobb som alle andre, ja du riskierer å dø, men det gjør byggings arbeidere også, hauer av dem faller ned fra hus rett som det er, folk dør på olje plattformer også. Å være norsk soldat er bare noe farligere enn å være på fylla i oslo kl. 2 om natta, til gjenngjell er de som er drita på byen ikke trent til å tavære på seg selv, noe soldater er. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ingen Norske soldater er i afganistan for og tjene Norge, Norge har no vell ingen intresser i Afganistan? Når krigen engang ender så blir det et klapp på skuldra og "JAJA DITTA VA JO KJEMPE KJEKT" Norkse folk der nede før for ingenting, men dei reiser jo frivillig /couldntcareless.orgie Ikkje lag heltestatus utav og dø i krig, det gjor vikingane, om en dør for og beskytte sit eget land så er det en ting, men siden Norkse styrer er "fredsbevarende" (fint navn for og være i krig) så har vi ingen styrker mot taliban og bevarer på ingen måte riketssikkerthet. så folk dør for ingenting, dei tjener ikkje landet anna en at dei gir staten en dårlig unnskyldning til og kaste bort skattepengene mine. 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg trodde den egentlige grunnen til at ut døde var fordi hjerte hennes stoppet å pumpe blod. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg trodde den egentlige grunnen til at ut døde var fordi hjerte hennes stoppet å pumpe blod. Det at hjertet stopper og pumpe trur eg ikkje er gyldig grunn til og erklere noken død for du kan starte hjertet igjen eller holde deg kunstig i live, men den store greia er vell det og bli hjernedød, då er det vell då du først kan daude 4real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå