1245112654122755325882462 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mange hjemme bruker bibelen til og røyke pot. Siden det er lett og rulle. Ellers så er det vell meir korrekt og sende den til resirkulering, eller gjøre som eg gjør med alt mulig dritt eg ikkje orker og ha lenger, kaster det på havet 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg har nå hørt at bibelen ikke er så bra som røykepapir. Aldri prøvd dette selv, men bare noen venner har sagt. 1 Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er selv ikke troende, men ser det som respektløst og kaste/brenne/rive opp o.l biblen. Gi den til noen som er troende eller lever den i kirka. 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ta den med på hytta og bruk den som do papir.... Egentlig helt håpløs til det, for jeg har nemlig prøvd... Kast den, selg den, gi den bort, sett fyr på den, det er din bok og du gjør akkurat som du vil med den.... Who cares... Bokbrenning gikk av moten når de fant opp bok trykker kunsten og masse kopiering av bøker ble en realitet.. Før det var det ofte bare et eller et par eksemplarer av en bok, håndskrevne som de var, og brant du den så brant du alle liksom... Å brenne en bibel i dag er jo fånyttes, da det finnes ti tals milliarder av andre prikk like bøker som formidler de samme meningsløse påstandene... Så det lureste er vel å kaste den, eventuelt bruke den som støtte under et vaklevorent bord... Ikke send den til fretex, de fortjener den ikke da de har en forkastelig moral, eller mangel på sådan... 2 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Riv ut de sidene du liker mest og start en ny religion. 5 Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Riv ut de sidene du liker mest og start en ny religion. Også kjent som Bill Hicks-metoden? Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes du bør lese boken og forstå innholdet. Når du har gjort en god jobb med å skaffe deg en objektiv vurdering av hva boken inneholder, så kan du strengt tatt kaste den i papirbosset eller hva nå enn du måtte ønske. At noen anser boken som hellig, betyr ikke at den er det. Det er bare en bok. Du bør strengt tatt spørre deg selv, tror du på innholdet eller ikke, og hvis du ikke gjør det så behandler du boken som hvilket som helst annet papiravfall. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bruk den som dørstopper Lenke til kommentar
Cthulhu-fhtagn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Putt den i bokhylla. Kjkkt å ha ein gong i blandt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gi den til en som kan ha glede av den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Riv ut de sidene du liker mest og start en ny religion. For eksempel ved å kombinere norsk Norrøn religion med det Kristne budskapet for å rekristne Norge: Jonas Gahr Støre begynte jo med å feire dagen i dag, 1.mai 2011 med en tale i den norske kirke, så noe er på gang Det var vel omtren slik Olav Den Hellige gikk frem. Les Intervju med Olav Den Hellige http://kongeroghovdinger.blogspot.com/2008/11/intervju-med-olav-den-hellige.html Endret 1. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Å brenne en bibel i dag er jo fånyttes, da det finnes ti tals milliarder av andre prikk like bøker som formidler de samme meningsløse påstandene... Det skulle du fortalt pastoren som brant Koranen. Jeg synes du bør lese boken og forstå innholdet. Når du har gjort en god jobb med å skaffe deg en objektiv vurdering av hva boken inneholder, så kan du strengt tatt kaste den i papirbosset eller hva nå enn du måtte ønske. Det er vel det du gjør siden du husker så dårlig det som står i de Kristnes Hellige bok. Endret 1. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Japp kgun, husker alltid hvor mange Gud har drept. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kan du forklare? Den kommentaren forsto jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det står i de kristnes helligbok, Bibelen, at Gud har drept mange. Om eg ikke tar feil, går tallet nermere 1 million. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg kan ikke huske et slikt tall men spørr Huggslangen, den selvoppnevnte spesialist på religion og deres bøker. Han kan sikkert vise deg til eksakt side. Endret 1. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei ett slikt tall er ikke å finne i Bibelen, men visse personer med store fritidsproblemer har gått gjennom hver eneste side og funnet ut hva tallet er. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Å brenne en bibel i dag er jo fånyttes, da det finnes ti tals milliarder av andre prikk like bøker som formidler de samme meningsløse påstandene... Det skulle du fortalt pastoren som brant Koranen. Det virker som om pastoren var helt klar over at Koranen han brant bare var en av utallig mange kopier. Morderne som brukte hans brenning som en unnskyldning for sine handlinger derimot, det er De som ikke skjønner at Koranen som ble brent bare er en verdiløs kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå