Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med bibel?


Anbefalte innlegg

1. Gå på bokhandelen og kjøp flere religionsbøker.

2. Putt de i en safe som tåler atombomber, branner og annet hærverk, og legg safen på loftet.

3. Vent til kommunismen har tatt over verden og brent alle religionsbøker/atombomber har sprengt verden i filler/alle andre religionsbøker har råtnet bort.

4. Selg på ebay for infinitive moneys!

5. Enjoy epic win

trollface.png

Endret av N1ko
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kaste bibelen? Jeg ville da brukt den som et hjelpe middel. For og finne de rette trådene du kan trekke utifra versene som står skrevet. Om du skulle havne i diskusjon som jeg ofte gjør når jeg står frem som en ateist. Så kan jeg trykke dem ofte i et hjørne med ikke så fult populære værs ifra bibelen og se hvor høyt de tar sin egen religion høytidelig.

 

 

"Alle som arrogant nok til å avvise dommen av dommer eller av presten som representerer

Herren din Gud skal dø. Slike onde må fjernes fra Israel." (Femte Mosebok 17:12)

 

"Du bør ikke la en trollkvinne leve." (Andre Mosebok 22:17)

 

"Hvis en mann ligger med en mann slik som med en kvinne,

begge av dem skal dø for deres avskyelige gjerning, de har forspilt sine liv." (Tredje Mosebok 20:13)

 

En mann eller en kvinne som fungerer som et medium eller spåmann skal legges til døden ved steining,

de har bare seg selv å takke for deres død. (Tredje Mosebok 20:27)

 

Den som slår sin far eller mor, skal dø. (Andre Mosebok 21:15)

 

1) Hvis man forbanner sin far eller mor, vil hans lampe går ut ved kommende mørke. (Ordspråkene 20:20)

2) Alle som forbanner sin far eller mor, skal dø. De er skyldig i en alvorlig forbrytelse. (Tredje Mosebok 20:09)

 

Hvis en mann driver hor med en annen manns kone, må både mannen og kvinnen dø. (Tredje Mosebok 20:10)

 

Det her er bare noen få av mange vers som kristne føler seg ukomfertabel og stå opp i mot.. Når mye av den kristne tro en dag i dag baseres på og ta noe her og noe der, når det kommer til og sitere bibelen.. For og si det sånn. Jeg hørte aldri om disse versene når jeg gikk på skolen. Men jeg lærte fortsatt historien om Abreham og hans nesten ofring til gud.

Der jeg ble lært og hedre en manns mot som ville drepe sin sønn for og hedre gud!

Men hadde jeg hørt en stemme fra himmelen som hadde spurt meg om en ofring av min sønn en dag dag i dag! Ville jeg sagt nei og fuck deg!

 

Håper dette er et seriøst svar for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ivrige folk var etter å brenne ting her, maken til pyromaner skal man lete lenge etter.

 

Dette ordtaket av Ivar Aasen passer vel fint inn her

"Alle vil ha øksa i bjørneskallen, men ingen vil halde i skaftet." Alle dere som vil brenne den så mye, dere har sikkert en bibel liggende et sted, gjør det selv.

 

Personlig kunne jeg ikke ha brydd meg mer, men ønsker ikke at det samme som skjedde med FN soldatene skal skje her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...