radivx Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei! Hva er den korrekte måten å kvitte seg med en bibel på? Hiver man den bare i bosset, skal de resirkuleres? Håper på seriøse svar! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Papirsøppelet ja. På samme måte som du kaster gamle aviser og magasiner. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Trodde det bare var å kaste den i søpla jeg. Husker da jeg var mindre og kastet bibelen jeg fikk fra skolen, Kom farfar tilbake med den litt senere og sa at "denne måtte ikke kastes i spøpla" -_- Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Den er din eiendom, brenne den, kast den i dassen, gji den vekk eller noe. Ingen som skal bestemme for deg, vanligvis skal slike ting i søpla men det tror eg du hadde kunnskap om? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) På samme måte som du kvitter deg med en hvilken som helst annen bok. Bøker i bra stand kan i mange tilfeller selges eller byttes hos en brukthandel eller leveres til loppemarked. Ellers: Innbundede bøker kastes i restavfall, evt. kan du kan løsne papir fra innbinding og kaste papiret i papiravfall. Bøker med myk perm går i papiravfall. Sølete/fettete papir og papir som er sammensatt med f.eks. plast eller metall, sorteres som restavfall. Endret 19. april 2011 av BlueBench 5 Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da jeg var ung var det populært å bruke de tynne Bibel-sidene som en kurant erstatning for Rizzla, så hvis du er en røyker er det vel bare å fyre opp. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg internet wizard Skrevet 19. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. april 2011 BURN IT! FOR THE LOVE OF ALLAH, BURN IT!!!! 10 Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hei! Hva er den korrekte måten å kvitte seg med en bibel på? Hiver man den bare i bosset, skal de resirkuleres? Håper på seriøse svar! Gi den til en som kan ha glede av den! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 19. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. april 2011 Bøker bør vel selger eller gies bort, men siden det er bibelen er det vel bare å kaste den i peisen, 14 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Brenn den og få noen youtube views.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 liker ikke tanken på å kaste eller ødlegge noen bøker, ikke en gang dårlige pocket krim bøker morra mi leser. gi den til noen, er sikker på at frelses armeen vil ha den. 2 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Papir i vedovn = pipebrann. Signer den og legg den ut på finn\qxl eller gi den til kirka. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 kast den, brenn den eller sett den tilbake i fantasi & fiksjon-hylla på biblioteket. En bok er en bok. 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg liker ikke å kaste noen bøker, så jeg ville levert den til en brukthandel for bøker, eventuelt til Fretex. 2 Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg liker ikke å kaste noen bøker, så jeg ville levert den til en brukthandel for bøker, eventuelt til Fretex. Samme fretex som ikke lar homofile eller alenemødre jobbe der? WHERE'S YOUR GOD DAMN MORALS?!?!??! 6 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tror jeg ville solgt den, men sansynligvis hadde jeg aldri orket og tatt meg tid til det, så den hadde nok gått i søppla, akkurat som alt annet jeg har tengt å selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå