Gå til innhold

Veldig lavt HDR score i 3dmark06

samye83

Anbefalte innlegg

Kjøpte et club3d hd 3850 agp 512mb kort for å få litt liv i den gamle shuttle pc'en min. Da jeg kjørte en 3dmark06 test, så fikk jeg 1388 poeng i HDR/SM3.0 Score og

HDR1 - Canyon Flight

13.12 FPS

HDR2 - Deep Freeze

14.64 FPS

Cpu'en er en 4600+ som er klokket til 2.6ghz. Total poengsummen er på 5273. Det er veldig lavt iforhold til de andre kortene. Jeg tror det er hdr testene som drar ned resultatet. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å rette på dette problemet? Tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testen som du refererte til brukte en 3400+ cpu,og som kjent gir singlecore cpuer veldig lavt score i 3dmark06. Og d er hdr testene som er problemet, sammenlignet med andre 3850 og samme cpu,så er min hdr prestasjon ca en tredjedel av de andres. Jeg burde ha fått mer score, selv mitt gamle 6800gt gjør det bedre(nesten), og da det er noe som ik stemmer helt.

Edit: 3850 skal være bedre enn et 7800gt, men sammenlignet med mine tidligere resultateter så ligger 3850 under der også. Har drivet med benching i lang lang tid, og ikke minst klokking, dette problemet gjør meg gal.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...