Gå til innhold

Skrur på pc, skjermen reagerer ikke =( !

FrenChie

Anbefalte innlegg

1.Testa alle deler... TOM sendt inn HK på sjekk....

2.Har Intel....

3. Tviler på statisk elektrisitet, fordi jeg mekker i den gamle pc'en på gulvet også og den fungerer fett.... eneste utestede delen er CPU, den er 8ooFSB og ingen jeg kjenner har kraftig nok HK... Men jeg har testet med en annen CPU som er like kraftig og det funka heller ikke da...

Dilemma.... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange vil sikkert si: "HAH, jeg satt sammen pc'en min uten å lade meg ut, og den fungerer knallbra!!" Men noe annet som er skummelt med skader forårsaket av statisk elektrisitet er at de ikke nødvendigvis trer frem før kanskje et år senere. DA kan det plutselig slutte å fungere... hvis det ikke dauer med en gang  :cry:

Helt riktig, og dette er ikke alle klar over. Statisk elektrisitet dreper sjeldent komponenter der og da, men de blir svekket. Noen ganger går det lenger tid en andre, men det vil nesten alltid bli skader. De fleste her har sikkert opplevd at et komponent plutselig har sluttet å fungere, og veldig ofte så er grunnen at komponenter er svekket av statisk elektisitet, eller andre "overspenninger".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...