Anonym58508583 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har en SanDisk Cruzer micro 4GB hvordan kan jeg få mer( hvis det er mulig) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Dette er nok ikke mulig med programvare. Du må isåfall bytte ut selve minnet der du lagrer alt på, til noe større. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 1. Finn deg en butikk. 2. Kjøp deg en større minnepinne. Det du spør om har jeg ALDRI hørt noe på. Det er nok fysisk umulig, da brikken ble laget for å ha en kapasitet på 4GB. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) enten må du være en jævel på å lodde på mikroskopiske kretser for å utvide minnekortet, eller så må du kjøpe en ny... Det er ikke sånn at du kan kjøre ett program eller noe for at det skal bli større, lagringen er fysisk begrenset. Det er mulig å komprimere disken, men dette sparer skjeldent så mye plass, og gjør at den går treigere. Dette gjør du ved å høyreklikke på disken, velg egenskaper og huk av for "komprimer stasjonen for..." Usikker på om dette funker på minnebrikker, er også usikker på om f.eks kamera og slikt takler det. Endret 18. april 2011 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå