AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Brokkoli og hvitløk er veldig bra. Lol, skal jeg bare gå i buikken å kjøpe en brokkoli og begynne å ete? Postet av anonym: 31cdcd98ed92626d0d6b76c65cbb415c Tror nok ikke det er håp for deg som lege nei... Vær så snill, ikke "kødd" med drømmen min:/ da blir den bare enda urealistisk. NEI! JEG TROLLER IKKE! Det er seriøst, hvilken grønnsak anbefaler dere som man ikke trenger å koke..som man bare kan spise når man kjøper den fra butikken (og LOL, ikke brokkoli, må jo koke den for å spise den ellers blir den ikke no særlig god.) Postet av anonym: 31cdcd98ed92626d0d6b76c65cbb415c Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Gi opp drømmen din, jeg ber deg. Jeg vil ikke at du skal operere på meg når jeg havner i bilulykke. Hvis du vil hjelpe mennesker gjør du best i å finne på noe der du ikke har ansvar for menneskers liv. That is all. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 du blir ikke smartere av å ete grønnsaker, men du fungerer bedre på skikkelig mat. uansett: vi trenger noen til å jobbe i kassa på rema også 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Gi opp drømmen din, jeg ber deg. Jeg vil ikke at du skal operere på meg når jeg havner i bilulykke. Hvis du vil hjelpe mennesker gjør du best i å finne på noe der du ikke har ansvar for menneskers liv. That is all. Du kan være rimelig sikkert på at de som er utdannet lege er kvalifisert til å behandle deg, og en lege vil dessuten sjelden gjøre store operasjonen som gjerne en bilulykke medfører. En drøm kan være en sterk motivasjonsfaktor til å oppnå det man vil, så du skal ikke kimse av det. Om han legger sjela i dette og ikke strekker opp til målet kan man jo utdanne seg til andre jobber i helsevesenet både privat og offentlig og fremdeles ha en god jobbtilfredstillelse. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Gi opp drømmen din, jeg ber deg. Jeg vil ikke at du skal operere på meg når jeg havner i bilulykke. Hvis du vil hjelpe mennesker gjør du best i å finne på noe der du ikke har ansvar for menneskers liv. That is all. slutt da FOR FAAAAEEEEENN!! VIS DU IKKE VIL AT JEG SKAL OPERERE DEG SÅ FOR FAAAEEEN KJØR FORSIKTIG!!!! Postet av anonym: 31cdcd98ed92626d0d6b76c65cbb415c 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Gi opp drømmen din, jeg ber deg. Jeg vil ikke at du skal operere på meg når jeg havner i bilulykke. Hvis du vil hjelpe mennesker gjør du best i å finne på noe der du ikke har ansvar for menneskers liv. That is all. slutt da FOR FAAAAEEEEENN!! VIS DU IKKE VIL AT JEG SKAL OPERERE DEG SÅ FOR FAAAEEEN KJØR FORSIKTIG!!!! Postet av anonym: 31cdcd98ed92626d0d6b76c65cbb415c lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå