Glennski Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei Jeg skal gå til innkjøp av et trommesett. Trenger et sett for å spille, heavy metal, black metal, rock osv. har kikket litt på pearl, mapex og tama. Noen som vil si noen ord her, komme med anbefalninger? Helst ikke over 15000,- Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Det var faktisk et flott sett! Takk for tipset, skal ikke se bort ifra at det blir et sånt et Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det er nok ikke så verst nei. Til den prisen får du jo nok til overs i budsjettet ditt til cymbaler også - som OBS OBS IKKE FØLGER MED OBS OBS. Lenke til kommentar
King_922 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hei Jeg skal gå til innkjøp av et trommesett. Trenger et sett for å spille, heavy metal, black metal, rock osv. har kikket litt på pearl, mapex og tama. Noen som vil si noen ord her, komme med anbefalninger? Helst ikke over 15000,- Jeg har et sett til salgs! det er konge til å spille metall og sånt ettersom det er to basstrommer, mange tammer og bra skinn Sjekk ut! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27484982 Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg hadde bestemt meg for hvilke størrelser/antall trommer, og gått for et sett med ordentlig treverk. Jeg hadde nok vektlagt godt treverk i stedenfor mange trommer, men der har du meg. Skal du også ha cymbaler? det er en vesentlig utgift. Hvis bor slik til, hadde jeg dratt til en butikk og testa ut ting. Jeg hadde kanskje ikke hørt like mye på de som driver pr for egne salg her. (selv om det sikkert er ok ting) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 For vanlig metall skal et 6-trommers holde. 2x22 bass + 10 og 12 racktoms og en 14 på gulv. Nok for de fleste. Selvfølgelig kan man jo også diskutere om ikke en dobbelpedal kan gjøre jobben, men som Dave Lombardo har påpekt, med dobbelpedal og raske blastbeats kan du få uønskede ghost notes pga den ene kølla "spretter" litt når den andre treffer. Derfor bruker de fleste metal-trommiser to basstrommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå