DiskusJon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei, jeg er på utkikk etter ny bærbar. Har vært godt fornøyd med min forrige Acer Timeline 3810 en stund nå, men etter å ha byttet harddisk og skjerm, har nå harddisken gått igjen i tillegg til at batteriet er kaputt. På tide med ny PC! Ønsker meg i hovedsak en enkel og grei PC som for det meste brukes som kontorPC og filmvising via TV. For meg er det viktigste batteritid og komfort. Det trenger ikke være noen Macbook Air, men vil heller ikke ha et beist på 3 kilo. - Pris: Ca 6000,- - Størrelse: 14 tommer - Batteritid: Gjerne 7-8 timer + - Godt tastatur og touchpad - Helst ikke for mye støy - DVD ROM - Win 7 Syns Acer TimelineX 4820T virker fristende, men er virkelig ikke oppdatert på gode bærbare om dagen. Irriterer en smule at touchpad ikke er midtstilt, men det er vel en tilvenningssak. Noen forslag? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 TimelineX 4820TG er veldig god, kan personlig anbefale denne Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Midstilt touchpad (eller mangelen på det) merkes i hovedsak kun estetisk, og ikke når du bruker maskinen, den er et veldig godt valg for spillere på farten. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ok, det høres bra ut. Har ikke prøvd touchpad som ikke er midtstilt før, så godt å høre at det ikke er et irritasjonsmoment. Ser for øvrig at maskinen skal kunne leveres med i7. Anbefales dette mhht batteritid og økte kostnader (har forresten ikke funnet denne med i7 i norske nettbutikker enda)? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 I7 vs i5 er bare en veldig marginal forskjell, og langt fra verdt de ekstra tusenlappene det pleier å koste. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 acer timeline serien er god, har selv gode erfaringer med den Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ok, takker for god respons her inne! Da blir det oppdatering av Timeline-opplevelsen i morgen Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 har sent deg en melding Hei, sorry, men så denne litt for sent. Sitter allerede med PC-en på fanget. Førsteinntrykk: Meeeget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå