Csfrik Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei, hadde tenkt meg en tur i butikken i morgen og kjøpe meg Raven Shield. Å siden jeg hadde mekka meg ny pc nylig lurte jeg på om noen viste om det er mulig med Coop i Raven Shield? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Fullt mulig, og ganske morro også faktisk Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sinnsykt morro, faktisk! Jeg og to andre spilte det på lan nylig, det var kjempeartig. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, det er sinnsykt artig, var 6 stk på et lan engang, og spilte gjennom oppdragene i co-op, genialt var det, gleder meg til det kommer på xbox: burde bli bra med voice chat over live... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 sukk, fps på consoll...aiai... joda, RavenShield/Rainbow Six serien er vel de eneste(nesten) som har forstått at ikke alle vil spele kompetitiv multiplayer... jeg mener coop er ikke det samme som at du spiller på et lag sammen med andre spillere, mot et lag med andre spillere...det er deg og andre mot data, og helst med story! jeg foreslår av vi gjør et politisk budskap av det, med gamer.no redaksjonen i fronten! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg støtter den, mer COOP (ikke coop butikken nei)... des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå