turbo_princezz Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 er 2 ting som irriterer meg noen ganger.. ting nr 1: når jeg kjører, og slipper gassen så merker man det så veldig på bilen, hva kan dette komme av? det er omtrent hver gang jeg slipper gassen at bilen liksom mister krafta litt.. kan dette være gassvaieren? hva kan jeg evt gjøre med det? ting nr 2: bilen ruser seg selv, den kan ligge på 2-3000 omdreininger av seg selv uten at jeg toucher gassen.. kan det ha noe med det over å gjøre? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Litt vanskelig å si når du ikke nevner hva slags bil/motor du har er det ikke?? 1 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Som nevnt, så sier du ingenting om merke eller modell. Det betyr mye om du har en diesel eller bensin-motor. Likevel, så tar jeg en råsjangs og tipper at du har problemer med tomgangsreguleringen. Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Som nevnt, så sier du ingenting om merke eller modell. Det betyr mye om du har en diesel eller bensin-motor. Likevel, så tar jeg en råsjangs og tipper at du har problemer med tomgangsreguleringen. det er en seat cordoba 95 modell, bensin motor Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Ok. Da holder jeg fast ved tregt gass-spjeld eller treg tomgangsregulator. Hvis dette skjer, så prøv å "dra til deg" gass-pedalen med foten og se om turtallet går ned. Hvis ja, så er det gass-spjeld eller gass-wire. Hvis nei, så er det nok dårlig tomgangsregulator. Endret 30. april 2011 av LiamH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå