En_annen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg husker Johnny Bravo som et godt barndommsminne fra dager da cartoon network sendte ordentlige tegneserier, og foxkids faktisk eksisterte. Jeg laster ned sesongene på engelsk får øyeblikket, men å få høre di norske stemmene igjen, ville vært en drøm i oppfyllelse. Vet dere hvordan, eller hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 1. Finn lokalene eller stedet hvor Cartoon Network ble sendt i Norge på(stor mulighet for at det kan være i sverige eller england). Bryt deg inn å finn opptakene. Evt. kontakt dem. Eller gjør det beste, se dem amerikansk slik dem er lagd og som er mye bedre enn de norske dubbingene. 1 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du kan jo sjå om du finn desse på ein gammal videobutikk eller noko. Gå på ei bruktbu og sjå om nokon har levert inn nokre gamle VHSar. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Har alle episodene av Johnny Bravo. Komplett samling, med norsk tale. PM meg om du er interessert! 1 Lenke til kommentar
benjaminredbull Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Krokanrull skrev (På 6.9.2021 den 4.11): Har alle episodene av Johnny Bravo. Komplett samling, med norsk tale. PM meg om du er interessert! jeg er interissert ! send meg en melding 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå