Phrenetic Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Heisann der! Jeg sitter med en Acer L5100 som denne: i deler som jeg ønsker å gi som et bidrag til noen som kan bruke den til noe moro. Den fungerer som den skal, sett bort ifra at den blir levert uten harddisk i tilfellet. Det er et veldig lite HK med ekstern strømforsyning, innebygd wlan, lan og gfx. Har både DVI - HDMI og optisk ut for å nevne noe Så; er det en eller annen "nevenyttig" person der ute som føler at han kan bruke denne til noe så ta kontakt =) Edit: Det er en slim dvd-brenner til den også. Endret 18. april 2011 av Phrenetic Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Sendte deg en pm istad Ich bin interesert Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Heisann folkens! Regnet med det ville bli litt etterspørsel, og det ble det også, fått en del PM's. Jeg må bare beklage til alle de håpefulle der ute og si at denne går til "GreenRay" siden han var førstemann ut. Jeg må si at det gleder meg litt at det ble han også når jeg ser tidligere bidrag han har hatt til casemods / worklogs. Du kan vente deg en skoeske i posten etter påske! Lykke til! -Phrenetic Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sitter å planlegger designet akkurat nå for tiden. Tusen takk for hardware det kommer godt med. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Heldig du, GreenRay. Nå får du lage noe fett! Lykke til Endret 19. april 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Lykke til greenray husk å fjerne acer logoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå