Bandidos-Pelle Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) http://soundcloud.com/oh-key/oh-key-rave-original-mix Er relativt fersk når det gjelder produsering, men har endt opp med en trancy houselåt som jeg synes sparker relativt brukbart. Tilbakemeldinger er velkomne. Endret 18. april 2011 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Veldig bra! Personlig ville eg brukt ein anna kick. FL Studio eller? Endret 19. april 2011 av Scarn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Er en kick-sample. Har brukt Ableton til alt. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 amg, slik "trance-lyd" som i refrenget vil jeg også lære å lage hehe. bare i FL studio da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 amg, slik "trance-lyd" som i refrenget vil jeg også lære å lage hehe. bare i FL studio da. Det er rett og slett bare flere tweakede SAWer og en SAWlead (elns) som skaper denne "sounden". Kan helt fint gjøres i FLStudio også, uten at jeg har god kjennskap til programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå