ORLY? Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Post deres blinkskudd! Dagens tur i Botanisk hage var flott, dog litt for lite blomstring av botaniske saker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ja det det ble en fin tur med flott vær. Som nevnt, det er lite som blomstrer enda - så det ble mye av dette: Christian86 hadde med seg siste nytt: Jeg fant noen blomster, somme denne: disse: og disse: Donald var i farta: Knoppene skyter: Vannet er enda ikke slått på: Nydelig vær så man kunne fint slappe av på en benk: Eller slappe av på gresset: 3 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Takk for en hyggelig tur. La oss satse på en enda lengre walk i mai. Det er ikke bare oss ølnytende mennesker som vokser i bredden for tiden. Jeg så bedre ut i fjor. Skogsdue. Stokkand. Something fishy. Laksetrapp? Treet Endret 18. april 2011 av Andreasfe 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ja, fint i mai...regner med det er litt mer frodig da ja...men det så ut til at dere hadde bra vær Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg ble veldig opptatt av blomster, ser jeg: _MG_7065 by azathosk, on Flickr _MG_7085 by azathosk, on Flickr _MG_7087 by azathosk, on Flickr _MG_7089 by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Mine Dro dem litt langt når jeg først begynte Beviset på hva som skjer når noen får leke med tingene dine...de tar slike bilder 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Mer utsprungne blomster her enn da jeg var der for en uke siden. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Mine bilder må vel også postes! Alt er skutt med 70-200; overraskende god til nærbilder. Endret 19. april 2011 av GENTorly 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Flotte blomsterbilder, fint komponert og fine fargenyanser,Gentorly Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Flotte blomsterbilder, fint komponert og fine fargenyanser,Gentorly Tusen takk! Godt å høre at noen likte bildene mine, hehe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 @Andreasfe - har sansen for skogsduen og treet. Det er noe med fargene i treet som fenger meg. @Azathosk - Du fant flere blomster enn meg; #3 er favoritten. @Christian86 - Det er greit at du tar i med spakene så lenge resultatet blir så bra. Tror du vinner konkurransen "min er større enn din" @bykatt - vi trengte ikke mer enn en drøy time; du brukte vel kun 10 minutter da? @GENTorly - sent men godt; flott portrett av Azathosk. Og gode argumenter for 70-200mm til blomsterfoto. Til slutt - jeg har noen flere bilder på flickr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå