GreenRay Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Same same. Tenkte å dra og bytte skiten mot noe bedre PC-en ble forøvrig veldig søt :-) Kan vi få flere og mer detaljerte bilder? det kan dere få slenger ut noen senere idag nice og hurtig jepp, vurderer å ha noen flere slike prosjekter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Kult prosjekt! Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det sikkert er mulig å koble PCen til LCD-skjermen din. Bruk skjermens DVI-inngang til hoved-PCen og skjermens VGA(d-DUB)-inngang sammen med den pimpede maskina. Skjermbildet veksler du enkelt ved å trykke på tastene fremme på skjermen. Jeg tror ikke det er mange PCer av dette kaliberet som noen gang har hatt en LCD-skjerm tilkoblet så du får egentlig noe ganske unikt samtidig som du sparer litt plass på pulten når du kaster ut CRT-skjermen. Hva er forresten spesifikasjonene på vidunderet? Endret 3. juni 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Kult prosjekt! Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det sikkert er mulig å koble PCen til LCD-skjermen din. Bruk skjermens DVI-inngang til hoved-PCen og skjermens VGA(d-DUB)-inngang sammen med den pimpede maskina. Skjermbildet veksler du enkelt ved å trykke på tastene fremme på skjermen. Jeg tror ikke det er mange PCer av dette kaliberet som noen gang har hatt en LCD-skjerm tilkoblet så du får egentlig noe ganske unikt samtidig som du sparer litt plass på pulten når du kaster ut CRT-skjermen. Hva er forresten spesifikasjonene på vidunderet? Har LCD på den nå skiftet ganske fort etter jeg fant en til på naborommet (kontoret til pappa). Spesifikasjonene er jeg ikke helt sikker på ennå, er bort i helga men kan se om jeg finner det ut når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå