Nilsen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Når de først lanserer et stort kabinett, slipper de noe virkelig digert! Les mer Lenke til kommentar
Rotten_ Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Syns dem så temmelig stygge ut i design Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Helt enig Rotten_ Skulle nesten fått betalt får å brukt dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Estetikken teller ikke så lenge det er så digert & praktisk. Dette er ikke akkurat tiltenkt LAN bruk. Dessuten, jeg synes det var helt greit utseende. Hvem selger Xigmatek her til lands ? Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Så lenge du ikke benytter et HTPX-hovedkort er det også rom for to store strømforsyninger. Går det an å få 2 normale strømforsyninger til å fungere som ett redundant oppsett, hvor en på en måte får koblet strømkontakten til hovedkortet fra de 2 PSU'ene sammen til denne ene kontakten? Kan man lodde og fikle litt selv, eller kan det skape krøll å ha 2 forskjellige strømkilder koblet sammen? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Kabel for å koble sammen 2 strømforsyninger. Endret 18. april 2011 av Loke_h Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Kabel for å koble sammen 2 strømforsyninger. OK, men med den kan du kun kjøre harddisker og annet ekstrautstyr fra den ekstra PSU'en. Altså ingen redundans der i gården. Endret 18. april 2011 av G Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kabel for å koble sammen 2 strømforsyninger. Den hjelper deg ikke med redundans, men den tillater deg å kjøre to strømforsyninger samtidig der en kan være dedikert grafikkort og en til hovedkort f. eks. Lenke til kommentar
Sitech Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Fantastisk kabinett, et hav av muligheter for vannkjøling, 420rad i top eller /og bunn, samt mulighet for 480rad i front. Venter spent på hvilken shop som vil selge denne Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette er det beste kabinettet jeg har bygget i. Det er ikke det enkleste, men det absolutt beste. Plassen man har i dette kabinettet er formidabel, og mulighetene for intern montasje av vannkjøling er ekstremt bra. Jeg bygget opp en maskin i et slikt kabinett, og resultatet ble meget bra. Jeg måtte riktignok benytte meg av noen forlenger-kabler for å få ALT bak HK-brettet, men det ble et nydelig resultat. Jeg er også særs godt fornøyd ift. støyen og luftkjølingen. Jeg gleder meg til jeg får inn en 3x140mm rad i topp av denne, det skal bli en fryd å bygge. Det negative jeg vil si er: - Det er synd at kablene fra frontpanel er i "alle regnbuens farger". Jeg løste dette med å legge alle i en svart kabelstrømpe. - Litt knotete opplegg for støvfilterene, spesielt for PSU. Her er det flere andre aktører som er kommet lenger ... - Medfølger ikke noe forlenger kabler (Burde fulgt med til 8pin og 24pin til HK iallfall) - Side-dørene og topp-deksel (som må fjernes under montering) virker nesten litt skjeve/"bølgete". Det hele ser pent ut når det sitter montert på, men de er litt knotete å få på plass. Det er mulig jeg har vært uheldig her ( Les: "Mandags-kabinett" ) - Noe dårlig kvalitet på enkelte av skruene på medfølgende vifter i dette kabinettet. Det er mulig det ikke er tenkt at disse skal fjernes/flyttes på/modifiseres, men jeg syntes disse var dårlige. Vær nøye med valg av bits, da disse blir dradd i filler fryktellig fort. Det hadde vært fint å se bruk av stål på slike ting, det er litt mer "high-end" og jeg bryr meg ikke om vekt/pris ... Disse tingene kan man løse på egen hånd, men det hadde vært fint å se løsninger på dette "out of box". Hvis du er ute etter kabinett som du skal bygge vannkjøling i bør du absolutt vurdere dette. Prisen er lavere enn Obsidion 800d, og løsningene er bedre (IMO). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå