sdf123 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Et lite spørsmål. Jeg har av og til problemer med å lese teksten på skjermen, feks på vedlagt bilde så i det grå feltet kan det være vanskelig å tyde hva som står. Det er liksom for mye hvitfarge rundt det sorte om dere skjønner. Jeg bruker DVI tilkobling, jeg syntes det blir litt bedre å lese om jeg bruker VGA kabel. Er det en innstilling jeg kan gjøre eller er det skjermkort/skjerm problem? Jeg har en helt ny P67, i5 2500k, Geforce GTX 560 TI og en Benq E2200HD tror jeg den heter. Noen tips? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kjører du naitive skjermoppløsning? og har du prøvd å justere instillingene på skjermen? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ang native skjermoppløsning så vet jeg ikke? Men jeg tror jeg fikset det, slo av AMA(aner ikke hva det er for noe), men nå ble alt så mye bedre å lese. Det fjerna det meste av den hvite fargen rundt skriften så nå er det 10ganger bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå