Gå til innhold

Gode pokernettsider?

Phoenix007

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært interessert i poker en stund nå og har lyst å ta steget videre mot å spille på nett med virkelige penger. Texas Hold em er det jeg er mest interessert i.

Det har seg nå at jeg kunne tenkt meg å spille på pokerstars eller full tilt poker, men siden disse sidene nå er nylig tatt ned fra FBI. Ser det ut som jeg må finne andre steder å spille på.

Hvilke andre sider har du/dere erfaring med? Hvor kan jeg trygt plassere pengene mine uten å bekymre meg for problemer ved uttak f.eks?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Pokerstars tatt ned av FBI?

Tull.

pokerstars.net

http://www.internet-poker.co.uk/Poker-News/Poker-Sites/PokerStars-Site-Shut-Down-by-FBI~4109.html

Neivel. Dog, jeg vet ikke hvordan status er nå. Men dette skjedde jo ganske nylig.

Men for å henvende meg til TS:

Jeg har fortsatt å spille på full tilt poker, men myndighetene gjør det så jævlig vanskelig å få tatt ut penger at det nesten er bedre å bare finne seg noen venner å spille med. Tror det at FBI nedla siden bare påvirker amerikanske spillere. Det var i allefall det de skrev på mailen de sendte ut.

Lenke til kommentar

Det finnes massevis av gode pokersider der ute. Har selv prøvd mange av dem. Spiller for tiden på det europeiske Ipoker-nettverket. Her er det haugevis av ulike aktører, så det gjelder bare å finne den som passer best for deg.

Skal du gjøre et innskudd, så pass på å få mest mulig igjen for pengene dine i form av innskuddsbonuser, rakeback, pengegaver osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...