Gå til innhold

Endre "hoved-Google-konto" på Samsung Galaxy Ace


Anbefalte innlegg

Hvordan endrer jeg "hoved-Google-konto" på min Samsung Galaxy Ace?

 

Jeg har nå 2 kontoer, en personlig og en for jobb (begge Google). Jeg la inn jobb-mailen først, og nå ser det ut til at telefonen velger den som "hovedkonto". Dvs at i noen apps kan jeg velge hvilken den skal bruke, mens i noen, slik som Gchat, kan jeg ikke velge min personlige konto.

 

Er det mulig å endre dette, uten å slette hele telefonen først?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke 100% sikker, men tror du blir nødt til å ta en facory reset av telefonen din dessverre. Den første mailen du logger inn med blir registrert opp mot maket og de innebygde google-tjenestene. I og med at denne kontoen er såpass tett knyttet opp mot telefonen, må du kjøre full wipe.

 

Er som sagt ikke 100% sikker, men ganske sikker er jeg...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du bør ikke resette..

 

Menu->instilinger->kontoer/synkronisering->google->fjern konto.

 

Edit: mulig det er litt annen fremgangsmåte hos samsung, men prinsippet er det samme.

 

Jeg får opp en feilmelding som sier at jeg ikke kan fjerne denne kontoen. Hvordan gjør man det da?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvordan endrer jeg "hoved-Google-konto" på min Samsung Galaxy Ace?

 

Jeg har nå 2 kontoer, en personlig og en for jobb (begge Google). Jeg la inn jobb-mailen først, og nå ser det ut til at telefonen velger den som "hovedkonto". Dvs at i noen apps kan jeg velge hvilken den skal bruke, mens i noen, slik som Gchat, kan jeg ikke velge min personlige konto.

 

Er det mulig å endre dette, uten å slette hele telefonen først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...