NoviKaNa Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hvordan endrer jeg "hoved-Google-konto" på min Samsung Galaxy Ace? Jeg har nå 2 kontoer, en personlig og en for jobb (begge Google). Jeg la inn jobb-mailen først, og nå ser det ut til at telefonen velger den som "hovedkonto". Dvs at i noen apps kan jeg velge hvilken den skal bruke, mens i noen, slik som Gchat, kan jeg ikke velge min personlige konto. Er det mulig å endre dette, uten å slette hele telefonen først? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er ikke 100% sikker, men tror du blir nødt til å ta en facory reset av telefonen din dessverre. Den første mailen du logger inn med blir registrert opp mot maket og de innebygde google-tjenestene. I og med at denne kontoen er såpass tett knyttet opp mot telefonen, må du kjøre full wipe. Er som sagt ikke 100% sikker, men ganske sikker er jeg... Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 var det jeg frykta! Takk for bekreftelsen Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvordan kjører man en facory reset av telefonen da? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Du bør ikke resette.. Menu->instilinger->kontoer/synkronisering->google->fjern konto. Edit: mulig det er litt annen fremgangsmåte hos samsung, men prinsippet er det samme. Endret 19. mai 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Du bør ikke resette.. Menu->instilinger->kontoer/synkronisering->google->fjern konto. Edit: mulig det er litt annen fremgangsmåte hos samsung, men prinsippet er det samme. Jeg får opp en feilmelding som sier at jeg ikke kan fjerne denne kontoen. Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Prøv å legg til den nye google kontoen før du sletter den gamle. Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Prøv å legg til den nye google kontoen før du sletter den gamle. That's already done... Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Måtte resette jeg. Men det har blitt gjort mange ganger etter det også, siden den er på reparasjon for 3. gang nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Siden dette er Android må den tilbakestilles helt, hadde et lignende problem selv. Lenke til kommentar
tonje+palco Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvordan endrer jeg "hoved-Google-konto" på min Samsung Galaxy Ace? Jeg har nå 2 kontoer, en personlig og en for jobb (begge Google). Jeg la inn jobb-mailen først, og nå ser det ut til at telefonen velger den som "hovedkonto". Dvs at i noen apps kan jeg velge hvilken den skal bruke, mens i noen, slik som Gchat, kan jeg ikke velge min personlige konto. Er det mulig å endre dette, uten å slette hele telefonen først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå