henrikrox Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei skal ha nytt kompakt kamera til jeg skal til syden med samboer. Noen som har et tips på et godt kamera. Sett på hxv7 til Sony men trenger flere tips Lenke til kommentar
Kofy Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Avhengig av bruk, så og 2500 til rådighet så har en jo canon s95 og samsung wb 2000(lefdal til 1500 nå så jeg) begge bra kamera men manuelle muligheter og Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hva prioriterer du, da? Størrelse? Bildekvalitet? Zoomomfang? Fancy funksjoner som panorama og GPS? Værtetting? Lysstyrke? Endret 18. april 2011 av Trondster Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Ja takk begge deler. Neida Men har et speilrefleks jeg bruker som jeg er mer opptatt av manuelle instillinger. Gps ikke viktig. Panorama kan være greit på et feriekamera. Syntes det ser artig ut, og sparer meg litt stitching tid. Vil gjerne at det skal være lommeformat. Bildekvalitet er viktig. Robusthet er ikke så viktig. Design er et pluss. LCd skjerm er heller ikke så viktig. Vil at det skal ha en god automodus sånn at samboer kan bruke det å få gode resultater. Takk for gode tips, tar gjerne imot fler så skal jeg få lest litt anmeldelser av kameraene Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Canon S95 burde komme høyt opp på lista, det ligger veldig tett opptil dine kriterier. En av hovedfordelene er at det er på kun 10mp "god bildedynamikk" og har en relativ stor bildebrikke 1/17" "enda et hakk bedre bildedynamikk" Endret 19. april 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå