andsimo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hei, Ønsker litt hjelp til å finne en god løsning på å få økt antall TB til media pc'en. Har pr. idag eksterne WD disker som kobles til med USB, men begynner å bli veldig fullt ved tv'en. Trenger å finne noe som er relativt billig, men ikke super billig. Dårlig beskrivelse, men gi gjerne dyre og billige løsninger så får jeg vurdere fra det. Har sett på sånne 4-bay dockingstasjoner, men tar også mye plass. Skal i hovedsak brukes til å lagre filmer og annet som sees på tv. Er et kabinett en god løsning, men da må det vel inn med nytt hovedkort ++? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Fractal Design Array R2 Der får du plass til en liten haug harddisker, eneste minuset er mini-ITX Lenke til kommentar
andsimo Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Men da må jeg inne med nytt hovedkort og prosessor og alt. Finnes det ikke bare et rack som kan kobles til en eksisterende pc med usb eller annen tilkobling? Som kan holde en del harddisker. Lenke til kommentar
andsimo Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 http://www.pc-pitstop.com/sata_raid_controllers/esatapcie2.asp Denne virker jo genial.. Er det noen negative sider som jeg ikke har tenkt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå