AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ok, trenger litt hjelp her nå! Jeg og dama har vært sammen i 4 mnd da det skjedde noe som ikke skulle skje. Jeg klina med en annen en på byen, det var ikke meninga og jeg angrer veldig på det. Vi tok en pause på 1 mnd og hun tilga meg for det. Når jeg så henne etter 1 mnd hadde gått, hadde hun fått det for seg at hun ikke ville ha sex lengre fordi hun er kristen og det er noe hun ikke vil gjøre før hun er gift. Kan legge til at hun alltid har vært kristen, mer enn den gjennomsnittlige nordmann. Men dette med sex har ikke vært noe problem før nå. Kan også si at hennes ex ble det slutt med på grunn av samme grunn som det jeg beskriver. Han ville heller ikke være sammen med ei som bare brått kutta ut sex. Så samme scenarioet har skjedd før. Trenger second opinions her nå. Er dette en test, eller er det rett og slett noe hun vil? mvh A Postet av anonym: 58db1d5cb8fcd878dad949b54ac085b1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Så hun har avlagt eden før med eksen, og så pult deg? Høres ikke ut som noe hun står så veldig for og som kommer til å holde i lengden. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Min mening: Samma faen hva det er, dropp henne. Enten er hun veeeldig ustadig. Eller så "tester" hun deg (les: Leker med deg.) Eller så er det egentlig noe helt annet som gjør at hun ikke vil ha sex med deg, men hun er uærlig overfor deg. Uansett hvilket av disse alternativene det er, så synes jeg ikke du skal akseptere det. 4 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ye hun er bare en luremus, gir sikkert blanke f i religionen sin bare tufter rundt.. Finnes mye annet kjøtt å fråtse seg i 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Om dette er noe hun virkelig går inn for, og det betyr at du må vente til dere blir gift før du får deg noe, tror jeg du like godt kan slå opp med en gang. Om dette er en test, synes jeg det sier noe om hvor ustabil hun er. Da tror jeg du like godt bør slå opp med en gang. Konklusjon: Ikke finn deg i dette, uansett hva det er. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Du tror ikke at hun ønsker at du skal slå opp? Det kan jo hende at hun ønsker å gjøre det slutt men er for feig til å gjøre det selv, så da finner hun på noe som hun har erfart funket før. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hun har hatt sex med deg og når har hu kuttet ut det pga. av religion? Haha er litt for sent nå som hun har hatt sex med to forskjellige før ekteskapet. Fortell henne at hun kan neppe bli jomfru nå, så det er bare å fortsette med sexen. Jeg tror ikke hun kjenner til sin egen religion Endret 18. april 2011 av Heradon Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 For å være helt ærlig skjønner jeg det ikke helt selv, siden hun har vært med mange flere gutter enn 2. Men hva skal en stakkar gjøre da? Jeg er jo skikkelig glad i hun og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg spurte jo også hva hun trodde hun fikk til respons og da sa hun jo den responsen jeg ga, at det blir vanskelig. Akkurat som det er planlagt eller noe. Har litt følelsen av at hun gjør dette fordi hun ikke stoler på meg helt, etter jeg kyssa en annen. Sa jo også til henne at hvis hun ender opp med å pule den neste fyren før ekteskap så gikk jo dette forholdet i dass for ingen god grunn. Men det var jo akkurat det som skjedde med eksen... Hun sa at det forholdet gikk i dass på grunn av at han mistet følelsene da. Ikke vet jeg. Burde jeg bare stikke, er jo skikkelig glad i jenta... Gidder ikke skrive mer på iPhone nå... Postet av anonym: 58db1d5cb8fcd878dad949b54ac085b1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ønsk henne lykke til med å finne fisken som lever i sølibat i dagens samfunn. Du har heldigvis mye potensielt snadder der ute som ikke lurer deg. :-) Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Aksepter det eller stikk? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Akspeterer du dette så er dere ikke mine øyne kjærester lenger, men gode venner. Lykke til med å avstå fra fristelsen med å få kjøtt på kølla med jenter som faktisk ikke lar en 2000 år gammel bok komme i veien for sine naturlige lyster, og lykke til den stakkars jævelen som skulle ende opp med å gifte seg med henne. Håper ikke det blir deg. God påske! 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Høres mest ut som "suicide by cop" versjonen av forholdsbrudd... 1 Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 For å være helt ærlig skjønner jeg det ikke helt selv, siden hun har vært med mange flere gutter enn 2. Men hva skal en stakkar gjøre da? Jeg er jo skikkelig glad i hun og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har tenkt litt mer og er kanskje litt mindre negativ enn jeg var da jeg svarte i går. Rådet mitt i dag er: Gi det litt tid. La forholdet få en sjanse på tross av oppførselen hennes. Jeg synes oppførselen hennes er rar. For meg ville dette vært et minus - både selve det å ikke ha sex, og oppførselen hennes rundt dette. Men det hører vel litt med i et forhold å takle at ikke alt er perfekt også. Til syvende og sist er det bare du selv som kan bestemme hvilke rare trekk ved dama du finner deg i. Har litt følelsen av at hun gjør dette fordi hun ikke stoler på meg helt, etter jeg kyssa en annen. Det er slett ikke utenkelig at hun vil teste hvor interessert du er - at hun vil se om du bare er ute etter sex. Eventuelt kan det hende at hennes følelser har kjølnet og at det er derfor hun ikke vil ha sex. I begge tilfeller er det godt mulig hun endrer mening igjen om en stund, dersom du viser deg som en god kjæreste i en noen uker. Eller det kan hende at hun vil avslutte forholdet, men ikke vil være den som slår opp. Så hun gjør dette for å skvise deg så du slår opp. I så fall finner hun vel enten på noe enda sprøere, eller hun ombestemmer seg og vil være sammen med deg likevel, eller hun slår opp selv. Eller hun mener virkelig alvor med religionsgreiene. (I hvert fall minst like mye alvor som med den forrige kjæresten.) For min del ville dette nesten vært det verste - men det er fordi jeg generelt synes religiøs moral er tåpelig. Det gjør tydeligvis ikke du (i hvert fall har du ikke sagt noe om det.) I så fall har hun jo uansett gått vekk fra dette en gang før - så det kan jo hende hun går vekk fra det igjen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Si til henne at kristne i beste fall kan sammenlignes med dyr,- og jeg er ingen zoofil. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Høres veldig ut som en test synes nå jeg. Siden du klinte med ho andre jenta vil sikkert dama di sjekke ut om du bare er interessert i sex, eller om det er noe mer. Hun hørtes likevel ikke helt god ut ifra det du skrev, så ville bare droppa hele greia. Endret 19. april 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kan være en idiotisk måte for henne å hevne seg på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Hjelper meg lite å hetse henne personlig for at hun tror på noe her i livet, bare så det er sagt. Hvis hun virkelig vil gå inn for å være ordentlig kristen, så skjønner jeg det. Håper bare jeg ikke treffer/snakker med hun igjen om 1 år ellernoe og da har hun fått seg ny type og pulinga har startet igjen. Det hadde blitt veldig feil. Hadde også blitt veldig skuffa over hun. Uansett, tror det ender med brudd mellom oss. Hun stoler ikke på meg etter det som skjedde på byen den gangen, og nå dette. Det vil jo i hovedsak si at jeg ikke kan stikke på fest eller drikke no særlig uten at det blir krangling + at jeg ikke kan ha sex med dama mi engang. Blir for mye goder i livet som går i dass hvis jeg skal prøve og fikse dette, samt helt umulig for en mann i sin beste alder å takle.. Tror dette er riktig valg.. Postet av anonym: 58db1d5cb8fcd878dad949b54ac085b1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hjelper meg lite å hetse henne personlig for at hun tror på noe her i livet, bare så det er sagt. Hvis hun virkelig vil gå inn for å være ordentlig kristen, så skjønner jeg det. Og du finner det overhode ikke merkelig og mistenksomt når hun gjør dette etter at du har klina med en random dame på byen? Du ser ingen link mellom de to? Jeg støtter meg å teorien om at dama tester deg. Enten for å straffe deg og for at du skal lide litt slik at du får en lærepenge, eller så vil hun se om du "bare er ute etter sex". Sistnevnte er ganske tåpelig, for jo man er ute etter sex i et forhold også, men det forstår ikke de fleste jenter desverre. For meg er et forhold uten sex uaktuelt. Det handler om nærhet, følelsen av å bli likt og følelsen av at man faktisk er noe mer enn venner som kysser på hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå